💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Specialista zákaznické podpory | Pojď s námi pečovat o klienty

Brno

V rámci prémiové služby Ideální nájemce pečujeme o více jak 3 500 bytů a staráme se o pohodlí našich podnájemníků. Abychom mohli poskytovat top službu, spokojený klient je pro nás na prvním místě , a proto do týmu hledáme parťáka, který to vnímá stejně a o telefonické i e-mailové řešení požadavků ze strany našich klientů se s radostí postará.

Máš cit pro komunikaci a blaho klientů je pro tebe na prvním místě? Pak jsi jednou nohou u nás.

Co bude tvou náplní práce?

Budeš vstupní branou pro naše stávající i potenciální klienty a pomocnou rukou při řešení jejich dotazů, požadavků i potíží. Věř nám, že s nudnými a monotónními úkoly se u nás moc nepotkáš.

Součástí tvé práce bude komunikace s klienty, koordinace kolegů napříč firmou i domluva externích dodavatelů; vše budeš řešit primárně telefonicky nebo e-mailem.

 Budeš:

  • Komunikovat s našimi stávajícími klienty (majiteli bytů i podnájemníky) – telefonicky, mailem i po chatu.

  • Zpracovávat jejich požadavky v rámci interního systému a velkou část z nich zvládneš rovnou i vyřešit – zejména se jedná o koordinaci oprav s dodavatelem (např. výměny měřidel, revize kotlů, výměny či opravy kotle/topení, úklid po vytopení…).

  • K dispozici potenciálním klientům, kteří o naše služby projeví zájem – majitelům bytů a těm, kteří bydlení hledají.

A co o tvé budoucí práci říká supervizor týmu Filip? ‍♂

,,Po příchodu do kanceláře je potřeba odbavit inzertní e-maily, které nám přišly mimo pracovní dobu a zodpovědět všechny dotazy našich zájemců o bydlení - ano, opravdu odpovídáme na každý e-mail.

Následně se věnujeme všem dalším e-mailům, které nám dorazily, a požadavkům již našich stávajících klientů, kteří nás zkontaktovali prostřednictvím klientské zóny - naší webové aplikace, kde mají klienti přehled o svém bydlení, platbách, dokumentech apod. Během celé pracovní doby jsme také připojení na telefonní lince a web chatu, kde jsme připraveni zodpovědět jakékoliv dotazy či zájemce a klienty přesměrovat na to správné místo a osobu.

Aby to nebylo jen o práci, chodíme s týmem na společné obědy, v kuchyňce si můžeme nabídnout k práci něco sladkého nebo si dát limču a pracovní dny máme proložené poradami, školeními a občas i společnými brunchi.”

V týmu tě bude čekat dalších 6 kolegů, kteří se už na tebe těší. Je to mladý kolektiv pečlivých lidí, který se dokáže pobavit i o osobním životě. Hledají k sobě fit do týmu, proto tě rádi uvidí na náslechu jejich práce, který plánujeme vždy po osobním pohovoru.

Co bys měl*a určitě vědět?

  • Součástí práce je i ASAP linka, díky které poskytujeme našim klientům podporu 24/7. Vyjde na tebe asi jednou za měsíc a půl, kdy klientům budeš k dispozici celý týden. Za provedenou práci tě čeká příjemná fixní odměna 2.750 Kč za týden. Zároveň proplácíme i každý zvednutý hovor! Pro představu většinu těchto hovorů jsme schopni odbavit v řádů minut, pokud bys ale na něčem pracoval*a delší dobu, rádi ti tento čas proplatíme.

  • Vážíme si toho, když práce je odvedená kvalitně, proto tě bude čekat jednou za kvartál jednorázová odměna až 6.000 Kč.

  • Od linky si budeš moci i odpočinout, protože zpracováváme i hodně administrativy. Ke konci týdne tedy vybíráme vybrané kolegy, aby se mohli věnovat zpracovávání dokumentů pro zahraniční podnájemníky nebo přepisy energií.

  • O víkendu odbavujeme inzertní emaily, je to ale práce na asi 2 hodiny za celý víkend a opět se kolegové střídají, opět se ti to pozitivně projeví na výplatě.

Co ti nabízíme?

  • Práci na zajímavém projektu, který inovuje realitní trh, pomáhá lidem lépe bydlet a pronajímat a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON.

  • Fungl nové kanceláře v ZET.office – k dispozici jsou ti free vstupy do posilovny, kofeinová vzpruha během celého dne a pravidelný přísun ovoce a dalších sladkostí.

  • Tým jako sehranou partu a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučení – mrkni, jak to u nás vypadá.

  • Bonusový systém za každý kvartál za kvalitně odvedenou práci.

  • Pevnou pracovní dobu od 8:30 do 17:00, takže při cestě domů máš čistou hlavu a linku zapínáš až následující den.

  • Možnost zpracovávat i administrativní úkoly a odpočinout si od každodenního přímého kontaktu s klienty.

  • Možnost home officu jednou za dva týdny plošně v celém týmu a mimo to je to po domluvě.

  • Možnost využít 25 dnů volna ročně, 2 sick days a placené volno v den narozenin.

  • Zvýhodněné bydlení v bytech Ideálního nájemce - úlevy na jistotě, sleva na nájemném.

  • Stravenkový paušál, který v průměru vychází na 2100 Kč měsíčně.

  • Kurzy angličtiny v pracovní době a budget na tvůj rozvoj a vzdělávání (cca 5 000 Kč).

  • Multisport kartičku za 400 Kč, zvýhodněné bydlení, společné teambuildingy, techniku pro tvou každodenní práci.

  • Zázemí společnosti, která byla oceněná jako 3. nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední Evropě v rámci prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50.

Jak si tě představujeme?

  • Máš výborný ústní a písemný projev v češtině i angličtině (téměř polovina našich klientů mluví anglicky, je tedy důležité, aby ses nebál*a mluvit).

  • Oplýváš empatií a spokojený klient je pro tebe na prvním místě.

  • Umíš zachovat chladnou hlavu a když na to přijde, nedělá ti problém projevit špetku asertivity.

  • Jsi otevřený*á se stále učit novým věcem – i když nebudeš ze startu vědět hned vše, rádi ti ve všem podáme pomocnou ruku.

  • Vítáme zkušenosti s péčí o klienty nebo z call centra.

Tak co, jdeš do toho s námi?

Dej nám o sobě vědět, pošli CV nebo odkaz na LinkedIn a pár slov o sobě. Když si padneme do noty, moc rádi se s tebou potkáme na schůzce a pobavíme se o našich společných představách.

Na závěr ti přiblížíme, jak bude vypadat výběrko:

  • Nejdříve tě čeká krátký telefonický rozhovor o vzájemných očekáváních s holkama z People & Organization týmu.

  • Pokud se v očekáváních oboustranně potkáme, zpracuješ si krátký úkol (do 30 minut) zaměřený na písemnou komunikaci.

  • Když v úkolu zazáříš, potkáš se s šéfkou naší podpory Norou Rusevovou.. Na pohovoru se pobavíme o tvých zkušenostech a vyzkoušíme si i tvoji mluvenou angličtinu a zkusíme simulaci hovoru.

  • Aby jsi opravdu věděl*a do čeho jdeš, pozveme tě na náslech do týmu, který je hned po pohovoru. Bude trvat maximálně 30 minut.

Detaily o pracovním místě:
Firma: UlovDomov
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Specialista zákaznické podpory | Pojď s námi pečovat o klienty
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 25. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Asistent/ka zákaznického centra
Brno - JOBINN & HOSTESSINN, s.r.o.
Zákaznická podpora / Back office
Brno - Brand Promotion CZ, s.r.o.
Konstruktér parních turbín
Brno - 40 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Datový analytik senior
Brno - Home Credit a.s.
Regionální obchodní zástupce
Brno - 90 000 Kč - 120 000 Kč
Inspektor kvality
Brno - 28 000 Kč - 31 000 Kč
Technik údržby
Brno - 42 732 Kč/měsíc - 65 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Specialista zákaznické podpory | Pojď s námi pečovat o klienty: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznické podpory | Pojď s námi pečovat o klienty?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy UlovDomov.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista zákaznické podpory | Pojď s námi pečovat o klienty ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě UlovDomov ještě dnes.