💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Specialista Zákaznické Podpory

Ostrava

Popis společnosti
Jsme MALL.CZ, součást skupiny Allegro, rosteme rychlým tempem a budujeme přední mezinárodní značku e-shopů ve střední Evropě. Naše obchodnická základna nyní čítá zhruba 135 tisíc lidí a dohromady máme téměř 22 milionů zákazníků. Společně jsme na cestě za vytvořením e-shopu budoucnosti a poskytujeme lidem nejlepší a nejinovativnější služby na našich e-commerce platformách a výjimečnou zákaznickou zkušenost. Víme, jak na to.
Popis nabídky práce
Věříš, že máš orientaci na zákazníka, rád/a smysluplně pomáháš a hledáš řešení, telefonování ti rozhodně není cizí, a navíc zvládáš komunikovat i písemně? Hledáš fajn tým lidí, kde budeš rád/a pracovat?
Pokud jsi se v některém bodě našel/našla, pak hledáme právě Tebe!
A pokud ne ve všech, nevadí - jsme připravení tě všechno naučit.
Jsme internetový prodejce, který má ambici se stát jedničkou v zákaznické zkušenosti na českém a slovenském e-commerce trhu. Proto hledáme parťáka nebo parťačku do našeho nově budovaného týmu v Ostravě.
Pracovat budeš **100% z domova**, jednou měsíčně budeš docházet do našich ostravských kanceláří, aby ses potkal/a s ostatními členy týmu. Výhledově poté přejdeš na **hybridní režim, tj. 3 dny práce v kanceláři, 2 dny práce z domova.**
**Čemu se u nás budeš věnovat?**
- primárně řešit požadavky na naší zákaznické lince
- udržovat a dál rozvíjet skvělé vztahy s našimi zákazníky
- zaznamenávat informace od zákazníků do našich interních systémů
- komunikovat s ostatními odděleními společnosti
- reprezentovat a budovat image společnosti (řešení požadavků zákazníka v nejkratším možném čase a v nejlepší kvalitě)
- bavit se prací, která dává smysl - očekávej, že občas to bude náročnější, ale rozhodně můžeme zaručit, že stereotyp u nás nepoznáš
Co u nás dělat nebudeš:
- aktivně volat kontakty z anonymní databáze - nejsme telemarketing
- nabízet nepotřebné produkty
**Co od Tebe očekáváme?**
- chuť jednat a pomáhat našim zákazníkům - všechno tě naučíme
- příjemný hlasový a písemný projev
- proaktivní přístup a zodpovědnost za dosahování individuálních i týmových výsledků
- schopnost učit se a používat nové informace
- orientaci na kvalitu a profesionální výkon
- schopnost řešit různorodé situace s jediným cílem - pomoci našemu zákazníkovi
- časová flexibilita v rámci pracovní doby zákaznického centra mezi 8 - 22h - děláme naše kontaktní centrum pro zákazníky dostupné, pracujeme tedy ve směnném režimu. Směny si u nás ale naplánuješ s koordinátorem provozu na celý měsíc dopředu. Víkendové směny zpravidla vyjdou na každého kolegu 1 - 2x do měsíce.
**Proč do toho jít s námi?**
- skvělý tým vedoucích a tvých kolegů
- důkladné zaškolení - v prvním měsíci projdeš adaptačním procesem, ve kterém tě trenér a kolegové seznámí s našimi systémy, ve kterých budeš pracovat. Tím však rozvoj nekončí, náš tým zkušených seniorních kolegů ti budou k dispozici i po zaškolení.
- kariérní růst - ti nejšikovnější z našich kolegů se stávají našimi seniory nebo teamleadery
- dobrá kvalita péče o zákazníka se projeví ve tvé variabilní složce mzdy
**A k tomu navíc**:
- Hned od prvního dne můžeš využívat VIP cenový program na našem e-shopu Mall.cz.
- 29 dnů volna (20 dnů dovolené, 5 Relax Days, 3 sick days, Den Dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny.
- Chceš si splnit svůj tvůrčí nebo cestovatelský sen? Není problém, už po roce můžeš čerpat sabbatical leave, tedy až měsíc volna navíc. A po dvou letech už máš nárok na dokonce 2 měsíce volna!
- Stravenky Benefit Plus, které využiješ ve spoustě super podniků, anebo si můžeš vybrat stravenkový paušál.
- Záleží na zdraví našich zaměstnanců, nabízíme kartu MultiSport za zvýhodněnou cenu, program Cafeterie, a také pořádáme Dny zdraví.
- Měsíční příspěvek na penzijní připojištění.
- Potřebuješ se zdokonalit v cizím jazyce? Rádi Ti s tím pomůžeme! Našim zaměstnancům poskytujeme kurzy angličtiny.
- Narodilo se Ti dítě či chceš doprovodit svou ratolest do první třídy? Ve všem Tě podpoříme!
- Vážíme si našich zaměstnanců, a tak Tě nemine odměna za odpracované roky.

Detaily o pracovním místě:
Firma: Mall.cz
Lokalita: Ostrava
Pracovní pozice: Specialista Zákaznické Podpory
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 31. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Prodejce
Ostrava - Monika Otavová
Prodavač/ka Ostrava
Ostrava - B4 Premium s.r.o.
Zámečník
Ostrava - Polansky s.r.o.
Relationship manager SME
Ostrava - Česká spořitelna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Specialista Zákaznické Podpory: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista Zákaznické Podpory?

Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Mall.cz.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista Zákaznické Podpory ve městě Ostrava? Pošlete svůj životopis firmě Mall.cz ještě dnes.