Specialista Zákaznické Podpory
Popis společnosti
Jsme MALL.CZ, součást skupiny Allegro, rosteme rychlým tempem a budujeme přední mezinárodní značku e-shopů ve střední Evropě. Naše obchodnická základna nyní čítá zhruba 135 tisíc lidí a dohromady máme téměř 22 milionů zákazníků. Společně jsme na cestě za vytvořením e-shopu budoucnosti a poskytujeme lidem nejlepší a nejinovativnější služby na našich e-commerce platformách a výjimečnou zákaznickou zkušenost. Víme, jak na to.
Popis nabídky práce
Věříš, že máš orientaci na zákazníka, rád/a smysluplně pomáháš a hledáš řešení, telefonování ti rozhodně není cizí, a navíc zvládáš komunikovat i písemně? Hledáš fajn tým lidí, kde budeš rád/a pracovat?
Pokud jsi se v některém bodě našel/našla, pak hledáme právě Tebe!
A pokud ne ve všech, nevadí - jsme připravení tě všechno naučit.
Jsme internetový prodejce, který má ambici se stát jedničkou v zákaznické zkušenosti na českém a slovenském e-commerce trhu. Proto hledáme parťáka nebo parťačku do našeho nově budovaného týmu v Ostravě.
Pracovat budeš **100% z domova**, jednou měsíčně budeš docházet do našich ostravských kanceláří, aby ses potkal/a s ostatními členy týmu. Výhledově poté přejdeš na **hybridní režim, tj. 3 dny práce v kanceláři, 2 dny práce z domova.**
**Čemu se u nás budeš věnovat?**
- primárně řešit požadavky na naší zákaznické lince
- udržovat a dál rozvíjet skvělé vztahy s našimi zákazníky
- zaznamenávat informace od zákazníků do našich interních systémů
- komunikovat s ostatními odděleními společnosti
- reprezentovat a budovat image společnosti (řešení požadavků zákazníka v nejkratším možném čase a v nejlepší kvalitě)
- bavit se prací, která dává smysl - očekávej, že občas to bude náročnější, ale rozhodně můžeme zaručit, že stereotyp u nás nepoznáš
Co u nás dělat nebudeš:
- aktivně volat kontakty z anonymní databáze - nejsme telemarketing
- nabízet nepotřebné produkty
**Co od Tebe očekáváme?**
- chuť jednat a pomáhat našim zákazníkům - všechno tě naučíme
- příjemný hlasový a písemný projev
- proaktivní přístup a zodpovědnost za dosahování individuálních i týmových výsledků
- schopnost učit se a používat nové informace
- orientaci na kvalitu a profesionální výkon
- schopnost řešit různorodé situace s jediným cílem - pomoci našemu zákazníkovi
- časová flexibilita v rámci pracovní doby zákaznického centra mezi 8 - 22h - děláme naše kontaktní centrum pro zákazníky dostupné, pracujeme tedy ve směnném režimu. Směny si u nás ale naplánuješ s koordinátorem provozu na celý měsíc dopředu. Víkendové směny zpravidla vyjdou na každého kolegu 1 - 2x do měsíce.
**Proč do toho jít s námi?**
- skvělý tým vedoucích a tvých kolegů
- důkladné zaškolení - v prvním měsíci projdeš adaptačním procesem, ve kterém tě trenér a kolegové seznámí s našimi systémy, ve kterých budeš pracovat. Tím však rozvoj nekončí, náš tým zkušených seniorních kolegů ti budou k dispozici i po zaškolení.
- kariérní růst - ti nejšikovnější z našich kolegů se stávají našimi seniory nebo teamleadery
- dobrá kvalita péče o zákazníka se projeví ve tvé variabilní složce mzdy
**A k tomu navíc**:
- Hned od prvního dne můžeš využívat VIP cenový program na našem e-shopu Mall.cz.
- 29 dnů volna (20 dnů dovolené, 5 Relax Days, 3 sick days, Den Dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny.
- Chceš si splnit svůj tvůrčí nebo cestovatelský sen? Není problém, už po roce můžeš čerpat sabbatical leave, tedy až měsíc volna navíc. A po dvou letech už máš nárok na dokonce 2 měsíce volna!
- Stravenky Benefit Plus, které využiješ ve spoustě super podniků, anebo si můžeš vybrat stravenkový paušál.
- Záleží na zdraví našich zaměstnanců, nabízíme kartu MultiSport za zvýhodněnou cenu, program Cafeterie, a také pořádáme Dny zdraví.
- Měsíční příspěvek na penzijní připojištění.
- Potřebuješ se zdokonalit v cizím jazyce? Rádi Ti s tím pomůžeme! Našim zaměstnancům poskytujeme kurzy angličtiny.
- Narodilo se Ti dítě či chceš doprovodit svou ratolest do první třídy? Ve všem Tě podpoříme!
- Vážíme si našich zaměstnanců, a tak Tě nemine odměna za odpracované roky.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista Zákaznické Podpory: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista Zákaznické Podpory?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Mall.cz.