Specialista zákaznické podpory
O nás
Jsme dynamická a rostoucí firma ve Frýdku-Místku, která prodává interiérové doplňky a doplňky do koupelny přes internet nejen v České Republice, ale také v dalších evropských zemích. Většinu týmu však pracuje v centru Frýdku-Místku, kde si také všechny naše produkty sami vyrábíme.
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníky (prostřednictvím emailu, telefonicky)
- Řešení potřeb a přání našich zákazníků
- reklamace, dotazy ohledně stavu objednávek, zrušení objednávek, změna objednávek a další …
- Odpovídání na dotazy a poskytování podpory našim zákazníkům
- Administrativní práce s tím vším spojená
Co od Vás očekáváme:
- Příjemný a profesionální projev v komunikaci
- Schopnost efektivně řešit problémy
- Dobré organizační a komunikační schopnosti
- Znalost práce s počítačem alespoň na základní úrovni
- Pokročilou znalost jednoho z jazyků (francouzština, španělština, němčina, chorvatština, maďarština anebo polština)
- Předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Příjemný a nápomocný kolektiv
- Důkladné zaučení na pozici
- Možnost kariérního růstu
- Notebook i pro osobní účely
- Občerstvení na pracovišti
- Pravidelné firemní akce
- 20 dnů dovolené
Pokud Vás tato nabídka zaujala, tak budeme moc rádi, pokud nám zašlete svůj životopis!
Tešíme se na Vás!
Odpovědět na inzerát
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznické podpory: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznické podpory?
Práce je nabízena v lokalitě Frýdek-Místek.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy LogicVision s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista zákaznické podpory ve městě Frýdek-Místek?
Pošlete svůj životopis firmě LogicVision s.r.o. ještě dnes.