Specialista Zákaznické Podpory
**O nás**:
Jsme dynamická a rostoucí firma ve Frýdku-Místku, která prodává interiérové doplňky a doplňky do koupelny přes internet nejen v České Republice, ale také v dalších evropských zemích. Většinu týmu však pracuje v centru Frýdku-Místku, kde si také všechny naše produkty sami vyrábíme.
**Náplň práce**:
- Řešení potřeb a přání našich zákazníků
- reklamace, dotazy ohledně stavu objednávek, zrušení objednávek, změna objednávek a další
- Odpovídání na dotazy a poskytování podpory našim zákazníkům
- Administrativní práce s tím vším spojená
**Co od Vás očekáváme**:
- Příjemný a profesionální projev v komunikaci
- Schopnost efektivně řešit problémy
- Dobré organizační a komunikační schopnosti
- Znalost práce s počítačem alespoň na základní úrovni
- Pokročilou znalost anglického jazyka (úroveň B2-C1)
- Další jazyky jsou výhodou (zejména francouzština, němčina, chorvatština, maďarština anebo polština)
- Předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou
**Co Vám můžeme nabídnout**:
- Příjemný a nápomocný kolektiv
- Důkladné zaučení na pozici
- Možnost kariérního růstu
- Notebook i pro osobní účely
- Občerstvení na pracovišti
- Pravidelné firemní akce
- 20 dnů dovolené
Pokud Vás tato nabídka zaujala, tak budeme moc rádi, pokud nám zašlete svůj životopis!
Tešíme se na Vás!
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista Zákaznické Podpory: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista Zákaznické Podpory?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy LogicVision s.r.o..