Specialista zákaznické podpory
Nabídka:
Požadavky: Máte zkušenosti s péčí o zákazníky a rád/a hledáte řešení, která vedou k jejich spokojenosti? Jste organizačně zdatný/á a dokážete efektivně plánovat servisní zakázky?
Pokud ano, možná hledáme právě Vás.
náplň práce
* denní komunikace s B2B zákazníky v ČR a SK
* vyřizování servisních požadavků zákazníků
* plánování zakázek a pravidelných prohlídek servisním technikům u zákazníků
* plánování instalací nových zařízení
* kontrola dostupnosti náhradních dílů
* komunikace s ostatními odděleními napříč společností
co vám nabídneme
* slevu na firemní produkty
* 25 dnů dovolené
* příspěvek na stravování
* příspěvek na volnočasové aktivity
* bonus za doporučení nového kolegy
* příspěvky na životní a penzijní připojištění
co od vás očekáváme
* zkušenost z obdobné pozice min. 3 roky
* snaha hledat řešení ke spokojenosti zákazníka
* výborný komunikační i psaný projev
* výborné organizační schopnosti a strategický přístup
* AJ min. B1
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznické podpory: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznické podpory?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Randstad HR Solutions s.r.o..