💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Specialista zákaznické podpory (30-40.000 Kč)
Náplň práce
- Komunikace se zákazníky v oblasti IT na úrovni L1 support
- Příjem telefonických i písemných požadavků od klientů a jejich následná správa
- Hledání jádra problému a jeho specifikace
- Řešení jednoduchých problémů
- Předání složitějších problémů zkušenějším kolegům
Požadujeme
- Zájem komunikovat se zákazníky
- Schopnost naslouchat druhým a doptávat se to, kde zůstávají otazníky
- Trpělivost a výborné komunikační dovednosti, díky kterým dokážete rozklíčovat situaci a navrhnout následné řešení
- Výhodou je ŘP sk. B, který je potřeba pro kariérní růst
Nabízíme
- Kvartální odměny
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravu
- Sick day
- Občerstvení na pracovišti
- Možnost kariérního růstu
- Místo výkonu práce: Brno
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznické podpory (30-40.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznické podpory (30-40.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Jihomoravský kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 40 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista zákaznické podpory (30-40.000 Kč) ve městě Jihomoravský kraj?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.