Specialista zákaznické podpory (30-40.000 Kč)
* Komunikace se zákazníky v oblasti IT na úrovni L1 support
* Příjem telefonických i písemných požadavků od klientů a jejich následná správa
* Hledání jádra problému a jeho specifikace
* Řešení jednoduchých problémů
* Předání složitějších problémů zkušenějším kolegům
Nabídka: Rádi komunikujete s lidmi? Jste vnímaví a trpěliví? Baví Vás hledat řešení různých úkolů nebo problémů? Pak máme nabídku právě pro Vás!
Hledáme nové kolegy na pozici SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ PODPORY (30-40.000 Kč)
* Kvartální odměny
* Pružná pracovní doba
* Příspěvek na stravu
* Sick day
* Občerstvení na pracovišti
* Možnost kariérního růstu
* Místo výkonu práce: Brno
Požadavky: * Zájem komunikovat se zákazníky
* Schopnost naslouchat druhým a doptávat se to, kde zůstávají otazníky
* Trpělivost a výborné komunikační dovednosti, díky kterým dokážete rozklíčovat situaci a navrhnout následné řešení
* Výhodou je ŘP sk. B, který je potřeba pro kariérní růst
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznické podpory (30-40.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznické podpory (30-40.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.