Specialista zákaznické kvality
Komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků
Řešení zákaznických reklamací a jejich řešení (8D report, QRCI)
Provádění procesních auditů
Účast na FMEA, podílení se na výrobním programu (spolupráce na tvorbě výrobní dokumentace, validace, vzorkování a uvolňování dílů)
Schvalování prvních vzorků (PPAP)
Požadujeme
- technické vzdělání (elektro, strojírenství)
- komunikativní znalost anglického jazyka
- znalost metodik FMEA, APQP, PPAP
- předchozí zkušenosti se zákaznickou kvalitou, quality engineer
Nabízíme
- Zázemí stabilní společnosti a dlouhodobá možnost uplatnění
- Možnost profesního a odborného rozvoje - školení a kurzy
- Práce s moderní technologií v čistém pracovním prostředí
- Technologicky zajímavé produkty sledující nejnovější trendy
- příspěvek na penzijní/životní připojištění
- stravenky/příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- závodní stravování, kafetérie
- motivační bonusy a prémie
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznické kvality: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznické kvality?
Práce je nabízena v lokalitě Trutnov.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 45000 – 60000 Kč/měs..
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy WOFINO.