Specialista Zákaznické Kvality
**O nás**:
**BCS Automotive Interface Solutions, s.r.o.,** je součástí mezinárodní společnosti BCS Automotive Interface Solutions, vyrábějící spínače a elektronické moduly pro automobilový průmysl. Jsme certifikovaným dodavatelem největších automobilek a splňujeme náročné normy nejen při produkci výrobků, ale i v rámci ochrany životního prostředí. V závodě v Benešově a jeho provozu ve Zruči nad Sázavou pracuje v současné době přes 500 zaměstnanců. Největšími zákazníky jsou koncerny Volkswagen AG, Ford Motor Company, Mercedes-Benz Group AG, Stellantis a další.
**Klíčové aktivity**:
- Je kontaktním místem pro přidělené zákazníky a projekty, v případě vzniku kvalitativních problémů.
- Podílí se na technické analýze kvalitativních problémů.
- Spravuje dokumentaci reklamačního řízení.
- Stanovuje akční plány pro nápravu kvalitativních problémů, zajišťuje provádění nápravných a zlepšujících opatření.
- Aktivně spolupracuje na trvalém zlepšování jakosti výrobků.
- Spolupodílí se na přípravě měsíčních reportů.
- Je součástí projektového týmu při zavádění změn na stávajících projektech i při náběru nových.
- Zodpovídá za včasné vzorkování daných změn u zákazníka dle časového plánu projektu, na zákaznických portálech a interních systémech eviduje příslušnou dokumentaci.
- Účastní se Gate Review schůzek dle daných milníků v projektu.
**Požadovaný profil**:
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru - pozice je vhodná pro absolventy.
- Komunikativní znalost AJ (min. úroveň B2).
- Práce na PC - pokročilý uživatel (MS office).
- Orientace v technické dokumentaci.
- Flexibilita, technické myšlení, ochota učit se novým věcem a procesům, samostatnost, proaktivní přístup.
- Zkušenosti s obdobnou pozící v automotive výhodou.
- Řidičský průkaz sk. B.
**Nabízíme**:
- Zajímavou práci ve stabilní mezinárodní společnosti.
- Práci v profesně vyzrálém týmu a moderním pracovním prostředí.
- Osobní a profesní rozvoj.
- Mzdu na účtu vždy nejpozději 10. den v měsíci.
- Bonusový systém v závislosti na plnění cílů společnosti, týmu a individuálním přístupu - tzv. roční bonus.
- 5 týdnů dovolené.
- Pracovní doba 37,5 hodiny týdně.
- Příspěvek na penzijní připojištění.
- Příspěvek na stravování.
- Příspěvek na dopravu do zaměstnání.
- Cafeterii benefitů.
- Odměny za doporučení nových zaměstnanců.
- Program Zdraví (očkování proti chřipce, bowlingové a badmintonové turnaje, pronájem sportovišť a další).
- Propracovaný systém rozvoje a vzdělávání založený na rozvoji klíčových kompetencí.
- Možnost účasti na firemních společenských, kulturních a sportovních akcí.
- A další...
**Zaujala Vás nabízená pracovní pozice a chcete se o ní dozvědět více? Neváhejte nás kontaktovat!**
**Benefity**:
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista Zákaznické Kvality: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista Zákaznické Kvality?
Práce je nabízena v lokalitě Benešov.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy BCS Automotive Interface Solutions s.r.o..