Specialista zákaznické kvality
O nás
BCS Automotive Interface Solutions, s.r.o., je součástí mezinárodní společnosti BCS Automotive Interface Solutions, vyrábějící spínače a elektronické moduly pro automobilový průmysl. Jsme certifikovaným dodavatelem největších automobilek a splňujeme náročné normy nejen při produkci výrobků, ale i v rámci ochrany životního prostředí. V závodě v Benešově a jeho provozu ve Zruči nad Sázavou pracuje v současné době přes 500 zaměstnanců. Největšími zákazníky jsou koncerny Volkswagen AG, Ford Motor Company , Mercedes-Benz Group AG, Stellantis a další.
Klíčové aktivity:
- Je kontaktním místem pro přidělené zákazníky a projekty, v případě vzniku kvalitativních problémů.
- Podílí se na technické analýze kvalitativních problémů.
- Spravuje dokumentaci reklamačního řízení.
- Stanovuje akční plány pro nápravu kvalitativních problémů, zajišťuje provádění nápravných a zlepšujících opatření.
- Aktivně spolupracuje na trvalém zlepšování jakosti výrobků.
- Spolupodílí se na přípravě měsíčních reportů.
- Je součástí projektového týmu při zavádění změn na stávajících projektech i při náběru nových.
- Zodpovídá za včasné vzorkování daných změn u zákazníka dle časového plánu projektu, na zákaznických portálech a interních systémech eviduje příslušnou dokumentaci.
- Účastní se Gate Review schůzek dle daných milníků v projektu.
Požadovaný profil:
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru - pozice je vhodná pro absolventy.
- Komunikativní znalost AJ (min. úroveň B2).
- Práce na PC - pokročilý uživatel (MS office).
- Orientace v technické dokumentaci.
- Flexibilita, technické myšlení, ochota učit se novým věcem a procesům, samostatnost, proaktivní přístup.
- Zkušenosti s obdobnou pozicí v automotive výhodou.
- Řidičský průkaz sk. B.
Nabízíme:
- Zajímavou práci ve stabilní mezinárodní společnosti.
- Práci v profesně vyzrálém týmu a moderním pracovním prostředí.
- Osobní a profesní rozvoj.
- Mzdu na účtu vždy nejpozději 10. den v měsíci.
- Bonusový systém v závislosti na plnění cílů společnosti, týmu a individuálním přístupu - tzv. roční bonus.
- 5 týdnů dovolené.
- Pracovní doba 37,5 hodiny týdně.
- Příspěvek na penzijní připojištění.
- Příspěvek na stravování.
- Příspěvek na dopravu do zaměstnání.
- Cafeterii benefitů.
- Odměny za doporučení nových zaměstnanců.
- Program Zdraví (očkování proti chřipce, bowlingové a badmintonové turnaje, pronájem sportovišť a další).
- Propracovaný systém rozvoje a vzdělávání založený na rozvoji klíčových kompetencí.
- Možnost účasti na firemních společenských, kulturních a sportovních akcí.
- A další ...
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
Odpovědět na inzerát
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista zákaznické kvality: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista zákaznické kvality?
Práce je nabízena v lokalitě Benešov.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy BCS Automotive Interface Solutions s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista zákaznické kvality ve městě Benešov?
Pošlete svůj životopis firmě BCS Automotive Interface Solutions s.r.o. ještě dnes.