POPIS POZICE: Jste kovaný v zákaznické kvalitě? Máte dobrou znalost AJ? Jako SPecialista zákaznické kvality budete mít na starost:
-Kontrolu zákaznické kvality (Tier 1) -Zodpovědnost za zákaznickou kvalitu přiděleného úseku -Spolupráce napříč odděleními, práce v týmu
BENEFITY: - plně hrazené stravování - roční bonus ve formě 13. platu - docházkový benefit až 2000 - po půl roce rodinný benefitní balíček - příspěvek na dojíždění - dovolená nad rámec zákona - příspěvek na penzijní spoření - mobilní telefon, notebook
POŽADAVKY: -AJ na komunikativní úrovni (B2) alespoň 2 roky zkušenosti v zákaznické kvalitě (Tier 1) -Znalosti s IATF16949, VDA 6.3/6.5 a AIAG -Zkušenosti s PPAP,APQP, 8D, Ishikawa, 5Why, FTA a další -Znalost se zákaznickou B2B - výhodou -ŘP skupiny B - ochotný cestovat