Specialista/tka zákaznického servisu/office manager s AJ
- komunikace s úřady
- organizace podkladů pro jednotlivé obchodní případy
- příprava smluv a dokumentace
- organizace dopravy a objednávek
- zkrátka veškerý administrativní support pro chod menší společnosti
Nabídka: - stabilní a rostoucí společnost
- perfektního šéfa s lidským přístupem
- nové kanceláře
- motivující finanční ohodnocení
- práci na HPP
Požadavky: - selský rozum :-)
- korektní a férové jednání
- skvělé organizační schopnosti
- umění dotahovat administrativu do konce
- komunikativní AJ - telefonická a písemná komunikace s obchodními partnery v zahraničí
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista/tka zákaznického servisu/office manager s AJ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista/tka zákaznického servisu/office manager s AJ?
Práce je nabízena v lokalitě Nymburk.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35000 - 40000 Kč za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy FreeCon s.r.o..