💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Specialista technického zákaznického servisu
Vaše úkoly:
- Tvorba a údržba specifikací papíru v oblastech tenkých tiskových papírů,
- Řešení kvalitativních požadavků zákazníků vč. práce v databázi klientských specifikací a komunikace s klienty,
- Aktivní účast na zákaznických auditech, návštěvy zákazníků za účelem řešení technických a kvalitativních problémů,
- Odpovědnost na rozvoji spolupráce v oblasti tenkého tiskového papíru – samostatně v rámci OPP ve spolupráci s ostatními odděleními a také ve spolupráci s týmem TCS v případech vyžadujících spolupráci, včetně záznamů vývoje v CRM,
- Zodpovědnost za řešení stížností na lince TPP, přímá komunikace s klienty a správa reklamací v SAP,
- Odpovědnost za navrhování a přijímání nápravných opatření a jejich vyhodnocování a za vydávání materiálních informací,
- Komunikace s výrobními odděleními a jejich podpora v rámci optimalizace produktů,
- Spolupráce s kolegy na mezinárodní úrovni v rámci skupiny Delfort, Technická kontrola a disciplinární řízení v oblasti tenkých tiskových papírů.
Vaše zkušenosti:
- VŠ vzdělání, nejlépe chemické (papírenské nebo tiskařské velkou výhodou),
- Nekolikaletá praxe na obdobné pozici,
- Zkušenosti s poskytováním technického servisu zákazníkům, odpovědnost za oblast kvality,
- Praxe v papírenském nebo tiskařském průmyslu (tenký tisk je výhodou),
- Jednáními s mezinárodními zákazníky,
- Plynulá znalost anglického jazyka je podmínkou, německý jazyk je výhodou,
- Umět komunikovat se napříč všemi úrovněmi řízení společnosti,
- Schopnost aktivně pracovat na týmových mezinárodních úkolech a projektech
- Aktivní přístup a odpovědnost za dokončení svěřených úkolů.
Vaše výhody:
- PRESTIŽNÍ A STABILNÍ ZAMĚSTNÁNÍ
- měsíční výkonnostní prémie
- 13.,14.,15. mzdu po zapracování
- odměny při pracovních jubileích
- pružná pracovní doba, zkrácená pracovní doba (37,5 hodiny týdně)
- 5 týdnů dovolené
- závodní stravování
- penzijní připojištění
- firemní tarif – zvýhodněné volání a SMS
- příspěvek na jazykové kurzy a volnočasové aktivity
- podpora v případě relokace
V případě, že Vás tato pozice oslovila a máte zájem zúčastnit se o výběrového řízení, zasílejte CV v českém i anglickém jazyce.
Požadavky
- Minimální vzdělání: Vysokoškolské
- Práce s PC
Požadované jazyky
Angličtina
(aktivní)
Benefity
- Bonusy a prémie
- 13. plat
- 14. plat
- Dovolená 5 týdnů
- Závodní stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Jazykové kurzy
- Příspěvek na volný čas
- Pružná pracovní doba
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista technického zákaznického servisu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista technického zákaznického servisu?
Práce je nabízena v lokalitě Olšany.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OP papírna, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista technického zákaznického servisu ve městě Olšany?
Pošlete svůj životopis firmě OP papírna, s.r.o. ještě dnes.