Specialista technické podpory
Popis pozice
Do týmu uživatelské podpory pojišťovny Kooperativy aktuálně hledáme na naši centrálu Specialistu technické podpory 🔎. Rádi bychom přivítali motivovaného kolegu nebo kolegyni, který/á se bude věnovat správě klientských stanic, mobilních zařízení, videokonferenční techniky a dalším činnostem spojeným s uživatelskou podporou. Vaší rolí bude poskytování IT podpory pro celou skupinu VIG (Vienna Insurance Group), která zahrnuje přibližně 6000 uživatelů, a zajišťování technické pomoci pro koncové stanice a jejich uživatele v rámci organizace. 💻
Co vás tu bude tedy čekat?
* Budete zajišťovat odbornou technickou podporu koncovým uživatelům a naplňovat požadavky z HelpDesku.
* Instalace, konfigurace a správa koncových stanic a aplikací (podpora 6000 koncových stanic a 3600 mobilních zařízení ve skupině VIG)
* Nastavování uživatelských účtů, zálohy a migrace dat, nastavování mobilních zařízení
* V rámci řešení incidentů/problémů hledání alternativních řešení
* Provádění profylaktických činností na spravované výpočetní technice
* Aktivní spolupráce s ostatními členy IT týmu na plnění úkolů a realizaci projektů
Co budete k práci potřebovat?
* Široké technické znalosti ve všech aspektech IT, schopnost zapojit se do technických diskusí s řešiteli podpory 1. až 3. úrovně
* Dobré komunikační dovednosti (v rámci cizích jazyků požadujeme znalost AJ min. na úrovni B2) a týmového ducha
* Schopnost udržet řešení problému od začátku do konce
* ŘP skupiny B
Co pro vás bude výhodou?
* Zkušenost s poskytováním technické podpory 2. úrovně
* Znalost problematiky centralizovaného tiskového řešení SAFEQ
* Zkušenosti s používáním řešení Microsoft 365
* Praktická znalost prostředí a služeb MS Azure
* Zkušenost s řešením ServiceNow, případě s jiným Service Deskovým nástrojem
Co vám za to nabídneme?
* 33 dnů dovolené ročně (25 dnů dovolené, 5 volných dnů, 2 charitativní dny, 1 care day)
* Flexibilní pracovní doba + možnost práce na dálku
* Příspěvky na penzijní připojištění (až 1.000 Kč měsíčně) a životní pojištění (až 3.150 Kč měsíčně)
* Cestovní pojištění zdarma
* Slevy na naše produkty a produkty našich partnerů
* 12.000 Kč do benefitního programu ročně (sport, relax, kultura a další)
* MultiSport kartu za 760 Kč měsíčně, firemní sportovní akce
* Stravné v hodnotě 150 Kč denně - v Praze máme vlastní jídelnu, bistro a kavárnu
* Osobní rozvoj (kurzy a webináře, koučink a mentoring), vlastní galerie umění
* Nadstandartní zdravotní péče (preventivní programy, očkování, firemní psycholožka, masáže)
* Za doporučení nového kolegy vás oceníme až 30.000 Kč
* Možnost využití sdílených kol Nextbike
Zaujala vás tato pozice a stali byste se rádi součástí teamu Kooperativy? Pak už na nic nečekejte a pošlete nám své CV, ať se můžeme co nejdříve spojit, už teď se těšíme! 😊
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista technické podpory: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista technické podpory?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Kooperativa.