Specialista technické podpory
Do týmu uživatelské podpory pojišťovny Kooperativy aktuálně hledáme na naši centrálu Specialistu technické podpory . Rádi bychom přivítali motivovaného kolegu nebo kolegyni, který/á se bude věnovat správě klientských stanic, mobilních zařízení, videokonferenční techniky a dalším činnostem spojeným s uživatelskou podporou. Vaší rolí bude poskytování IT podpory pro celou skupinu VIG (Vienna Insurance Group), která zahrnuje přibližně 6000 uživatelů, a zajišťování technické pomoci pro koncové stanice a jejich uživatele v rámci organizace. Co vás tu bude tedy čekat? * Budete zajišťovat odbornou technickou podporu koncovým uživatelům a naplňovat požadavky z HelpDesku. * Instalace, konfigurace a správa koncových stanic a aplikací (podpora 6000 koncových stanic a 3600 mobilních zařízení ve skupině VIG) * Nastavování uživatelských účtů, zálohy a migrace dat, nastavování mobilních zařízení * V rámci řešení incidentů/problémů hledání alternativních řešení * Provádění profylaktických činností na spravované výpočetní technice * Aktivní spolupráce s ostatními členy IT týmu na plnění úkolů a realizaci projektůCo budete k práci potřebovat? * Široké technické znalosti ve všech aspektech IT, schopnost zapojit se do technických diskusí s řešiteli podpory 1. až 3. úrovně * Dobré komunikační dovednosti (v rámci cizích jazyků požadujeme znalost AJ min. na úrovni B2) a týmového ducha * Schopnost udržet řešení problému od začátku do konce * ŘP skupiny BCo pro vás bude výhodou? * Zkušenost s poskytováním technické podpory 2. úrovně * Znalost problematiky centralizovaného tiskového řešení SAFEQ * Zkušenosti s používáním řešení Microsoft 365 * Praktická znalost prostředí a služeb MS Azure * Zkušenost s řešením ServiceNow, případě s jiným Service Deskovým nástrojemCo vám za to nabídneme? * 33 dnů dovolené ročně (25 dnů dovolené, 5 volných dnů, 2 charitativní dny, 1 care day) * Flexibilní pracovní doba + možnost práce na dálku * Příspěvky na penzijní připojištění (až 1.000 Kč měsíčně) a životní pojištění (až 3.150 Kč měsíčně) * Cestovní pojištění zdarma * Slevy na naše produkty a produkty našich partnerů * 12.000 Kč do benefitního programu ročně (sport, relax, kultura a další) * MultiSport kartu za 760 Kč měsíčně, firemní sportovní akce * Stravné v hodnotě 150 Kč denně - v Praze máme vlastní jídelnu, bistro a kavárnu * Osobní rozvoj (kurzy a webináře, koučink a mentoring), vlastní galerie umění * Nadstandartní zdravotní péče (preventivní programy, očkování, firemní psycholožka, masáže) * Za doporučení nového kolegy vás oceníme až 30.000 Kč * Možnost využití sdílených kol NextbikeZaujala vás tato pozice a stali byste se rádi součástí teamu Kooperativy? Pak už na nic nečekejte a pošlete nám své CV, ať se můžeme co nejdříve spojit, už teď se těšíme!
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista technické podpory: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista technické podpory?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Kooperativa.