Specialista pro pojistná rizika a události
Pozice ve finančním oddělení, řízení pojistných rizik a událostí, komunikativní angličtina. Společnost z oboru logistiky.
Kompetence:
- řízení pojistných rizik společnosti – rozpoznání rizik, návrhy jejich pokrytí
- analýza a vyhodnocování pojistných událostí, vedení dokumentace
- komunikace s partnery, uzavírání smluv
- komunikace s interními odděleními, likvidátory a dalšími zainteresovanými stranami
Co byste měl/a splňovat, umět a znát:
- Bc. v oboru ekonomie/financí/práva, apod.
- 2 roky zkušeností na relevantní pozici
- komunikativní angličtina
Co Vám můžeme nabídnout:
- práce na HPP či IČO
- přátelské pracovní prostředí
- moderní kanceláře v lokalitě širší Prahy
- 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, možnost částečného home-office
- stravovací paušál
- zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky
- vstup do Aquapalace Praha
- firemní akce
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
Odpovědět na inzerát
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista pro pojistná rizika a události: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista pro pojistná rizika a události?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy HR Direct s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista pro pojistná rizika a události ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě HR Direct s.r.o. ještě dnes.