SPECIALISTA PRO IMPORT EXPORT S AJ
Hledáme někoho, koho opravdu baví komunikace, má výbornou angličtinu a nebojí se celních dokumentů.
PRACOVNÍ NÁPLŇ
- Komunikace v rámci celého podniku
- Řešení administrativy kolem zásilek
- Objednávání vhodné dopravy
- Kontrola a vyřizování reklamací
- Správa dat v systému
CO POŽADUJEME?
- Minimálně SOU a praxe v logistice
- Angličtina na profesionální úrovni
- Umíš to se SAP? pak je to velké plus
- Zodpovědnost, pečlivost
- Organizační schopnosti
CO NABÍZÍME?
- Možnost občasného HO
- Flexibilní pracovní doba
- Osobní ohodnocení a další bonusy
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Dotované stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Vzdělávací kurzy a školení
- Možnost profesního i platového růstu
- Místo výkonu: Pardubice
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce SPECIALISTA PRO IMPORT EXPORT S AJ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce SPECIALISTA PRO IMPORT EXPORT S AJ?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubický kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 40 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy AC Jobs, s.r.o. .
Zaujala Vás nabídka práce na pozici SPECIALISTA PRO IMPORT EXPORT S AJ ve městě Pardubický kraj?
Pošlete svůj životopis firmě AC Jobs, s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Pardubický kraj - Obchod/Nákup/Logistika
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Pardubický kraj - Obchod/Nákup/Logistika