💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Kariérní parťák pro všechny | Nelisa.com

Specialista pro administraci a koordinaci objednávek (m/ž)

Praha

Co bude Vaší práce:

  • Zpracování požadavků pro realizaci technických řešení

  • Dodržení dojednaných termínů pro realizaci jednotlivých obchodních případů

  • Zajištění průběžné kontroly objednávek a aktivní řešení s cílem zajistit plynulou realizaci technických služeb

  • Telefonická a e-mailová komunikace s telekomunikačními partnery

  • Spolupráce s obchodním a technickým oddělením


Co od Vás očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání

  • Praxe na obdobné pozici nebo v oboru telekomunikací výhodou

  • Samostatnost, systematičnost a orientace na zákazníka

  • Velmi dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování

  • Uživatelská znalost MS Office

 

Co můžete získat:

  • Atraktivní a zajímavou práci pro největší českou telekomunikační společnost, která je součástí skupiny PPF

  • Zázemí velké a stabilní společnosti, možnost osobního i profesního rozvoje

  • Možnost spolupracovat s profesionály v oboru a získat nové zajímavé poznatky a zkušenosti

  • Odpovídající a motivující finanční ohodnocení

  • U nás najdete opravdu přátelský tým a profesionální přístup

  • Nadstandardní zaměstnanecké výhody a benefity (Např. pružná pracovní doba, mobilní telefon s neomezenými daty měsíčně, slevy pro rodinu a přátele, týden dovolené navíc, 3 Sick days ročně, 18 000 benefitních bodů, příspěvek na internet, a mnoho dalších).

Detaily o pracovním místě:
Firma: CETIN
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Specialista pro administraci a koordinaci objednávek (m/ž)
Směnnost práce full-time
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 14. 9. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    5 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Administrativa objednávek.
- Praha - Řepy - Ing. Ondřej Hromjak
Specialista zpracování objednávek s angličtinou
- Praha 9 Kbely - MONACO int. s.r.o.
IT Administrátor
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Presales Consultant
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Recruiter (m/ž)
Praha - Kooperativa
Vedoucí engagementu (komunikace, práce s daty)
Praha - OBRAZ - Obránci zvířat, z. s.
.NET vývojář/ka Junior (IČO)
Praha - Generali Česká pojišťovna
Solution Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
Obchodní manažer
Praha - Generali Česká pojišťovna
Osobní bankéř/ka pro pobočku na Budějovické - Praha
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Specialista pro administraci a koordinaci objednávek (m/ž): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista pro administraci a koordinaci objednávek (m/ž)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy CETIN.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista pro administraci a koordinaci objednávek (m/ž) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě CETIN ještě dnes.