Specialista pro administraci a koordinaci objednávek (m/ž)
Co bude Vaší práce:
Zpracování požadavků pro realizaci technických řešení
Dodržení dojednaných termínů pro realizaci jednotlivých obchodních případů
Zajištění průběžné kontroly objednávek a aktivní řešení s cílem zajistit plynulou realizaci technických služeb
Telefonická a e-mailová komunikace s telekomunikačními partnery
Spolupráce s obchodním a technickým oddělením
Co od Vás očekáváme:
SŠ/VŠ vzdělání
Praxe na obdobné pozici nebo v oboru telekomunikací výhodou
Samostatnost, systematičnost a orientace na zákazníka
Velmi dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
Uživatelská znalost MS Office
Co můžete získat:
Atraktivní a zajímavou práci pro největší českou telekomunikační společnost, která je součástí skupiny PPF
Zázemí velké a stabilní společnosti, možnost osobního i profesního rozvoje
Možnost spolupracovat s profesionály v oboru a získat nové zajímavé poznatky a zkušenosti
Odpovídající a motivující finanční ohodnocení
U nás najdete opravdu přátelský tým a profesionální přístup
Nadstandardní zaměstnanecké výhody a benefity (Např. pružná pracovní doba, mobilní telefon s neomezenými daty měsíčně, slevy pro rodinu a přátele, týden dovolené navíc, 3 Sick days ročně, 18 000 benefitních bodů, příspěvek na internet, a mnoho dalších).
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista pro administraci a koordinaci objednávek (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista pro administraci a koordinaci objednávek (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CETIN.