Hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á se připojí k našemu týmu v oddělení příjmu oprav. Pokud máte zkušenosti s administrativou, logistikou nebo zákaznickým servisem, nebo jste začátečník, určitě se ozvěte! Rádi vás zaškolíme.
• pravidelná pracovní doba PO - PÁ (8-16:30 nebo 9:30 - 18:00
komunikace se zákazníky (osobně, telefonicky, emailem)
kontrola a převzetí výrobků
zadávání dat do systému
předání opravených výrobků zákazníkům
práce s pokladnou a prodej zboží Co od vás očekáváme
ukončené SOU/SŠ
znalost práce na PC
fyzickou zdatnost (práce i s těžkými břemeny)
zájem o techniku
zodpovědnost a spolehlivost Co vám nabízíme
odpovídající mzdu a odměny
pracovní smlouvu na dobu neurčitou
týden dovolené navíc • stravenkový paušál
slevy na produkty HECHT
bonusy za nápady a doporučení kolegů
vzdělávací systém a podporu týmu
stabilní zázemí české společnosti
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.