Specialista Podpory Partnerských Prodejců
**Popis společnosti**
Allegro je největší e-commerce skupina ve střední a východní Evropě, do které patří známé značky jako MALL.CZ a CZC.CZ. Působíme v sedmi zemích a s více než dvěma tisíci zaměstnanci nabízíme své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Jsme špičkou v oboru, a to díky schopným lidem, inovacím, nejnovějším technologiím a neustálému hledání nových cest. Jsme součástí skupiny Allegro a naší vizí je vybudovat největší platformu on-line služeb ve střední Evropě a společně se zákazníky vytvářet digitální budoucnost. Pojďte do toho s námi!
**Popis nabídky práce**
V rámci Allegro má náš tým Merchant Support na starosti podporu našich partnerských prodejců (e-shopů), kteří prodávají své produkty na našem online tržišti Mall.cz a Allegro.cz. Jelikož rosteme a chystáme se expandovat i mimo ČR, rádi bychom do našich řad našli nové kolegy, kteří chtějí být u zrodu nového projektu a růst s námi tak, jako rosteme my. Pokud se navíc chcete učit od těch nejlepších v oboru, moc rádi se s Vámi potkáme.
**A co že si pod podporou partnerských prodejců vlastně představit?**
Jsme pro ně hlavní kontaktní osobou, zodpovídáme jejich dotazy, pomáháme jim s překážkami, učíme je, jak pracovat s naší platformou a celkově napomáháme hladkému průběhu spolupráce.
**Čemu se u nás budete věnovat?**
- Vysvětlovat partnerským prodejcům, jak mohou prodávat své produkty na našich platformách
- Učit je, jak správně nastavit jejich produkty na webu
- Vypomáhat při jejich integraci na našich platformách a jejich následném obchodním rozvoji
- Spolupracovat s různými odděleními v rámci Allegra/Mallu (např. produkt, vývoj, finance, reklamace, trust & safety atd.) v závislosti na dotazech prodejců
**Co za zkušenosti/ dovednosti se Vám budou hodit?**
- Komunikační dovednosti: kultivovaný písemný i mluvený projev
- Strukturovanost a smysl pro detail
- Spolehlivý a proaktivní přístup k práci
- Dobrá uživatelská znalost práce na PC (G Suite nebo MS Office)
- Nadšení, aktivní přístup k práci a pozitivní přístup ke změnám
- Ochota pracovat ve směnném režimu: pro naše partnery jsme k dispozici od 8 do 22 hodin, včetně svátků a víkendů. Osmihodinové směny si naplánujete dopředu a víkend na Vás vyjde 1-2x do měsíce.
- Příjemně nás překvapíte zkušenostmi z internetového obchodu
- Aktivní slovenština pro Vás bude velkou výhodou
**Proč do toho jít s námi?**
- 29 dnů volna (20 dnů dovolené, 5 Relax Days, 3 sick days, Den Dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny.
- Home office: Je to především o domluvě, ale standardně pracujeme v hybridním režimu: 3 dny trávíme společně v našich moderních kancelářích v Holešovicích a 2 dny pracujeme z domova.
- Chcete si splnit svůj tvůrčí nebo cestovatelský sen? Není problém, už po roce můžete čerpat sabbatical leave, tedy až měsíc volna navíc.. A po dvou letech už máte nárok na dokonce 2 měsíce volna!
- Stravenky Benefit Plus, které využijete ve spoustě super podniků, anebo si můžete vybrat stravenkový paušál
- Záleží na zdraví našich zaměstnanců, nabízíme kartu MultiSport za zvýhodněnou cenu, program Cafeterie, a také pořádáme Dny zdraví
- Měsíční příspěvek na penzijní připojištění
- Flexibilní pracovní doba - podle pozice a povinností je možno přizpůsobit si start a konec svého dne
- Potřebujete se zdokonalit v cizím jazyce? Rádi Ti s tím pomůžeme! Našim zaměstnancům poskytujeme kurzy angličtiny
- Narodilo se Vám dítě či chcete doprovodit svou ratolest do první třídy? Ve všem Vás podpoříme!
- Máme dog-friendly kancelář - občas je tu víc psů než lidí.
- Pro kolegy cyklisty máme k dispozici kolárnu a sprchy.
- Vážíme si našich zaměstnanců, a tak Vás nemine odměna za odpracované roky.
**A jaký bude další postup?**
- Tým Talent Acquisition projde Váš životopis a případné další materiály, které nám zašlete.
- Pokud budete splňovat základní předpoklady, zašleme Vám pozvánku do 1. kola, kterým bude náš náborový kvíz simulující prostředí zákaznické a partnerské podpory.
- V případě dobrého výsledků Vás telefonicky kontaktuje Jan z Talent Acquisition týmu a probere s Vámi Vaší motivaci a zkušenosti.
- Pokud vše dobře dopadne, spojíme se s Vámi znovu a naplánujeme online setkání s manažery, které bude trvat cca 45 minut.
- Pokud se naše představy vzájemně protnou, budeme Vás kontaktovat s nabídkou; v opačném případě Vám poskytneme zpětnou vazbu, co případně v budoucnu zlepšit.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista Podpory Partnerských Prodejců: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista Podpory Partnerských Prodejců?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Allegro Retail a.s..