Specialista Péče o Zákazníky - Dpp
Informace
Náplň práce:
- komunikace s našimi zákazníky v ČR a SK
- plánování servisních zakázek a pravidelných prohlídek servisním technikům
- plánování instalací nových zařízení
- kontrola dostupnosti náhradních dílů
- komunikace s ostatními odděleními napříč společností
Co od vás očekáváme
Co budete potřebovat:
- zkušenost s péčí o zákazníky - vstřícnost, hledání řešení
- nebát se mluvit a řešit nastalé situace, nepanikařit
- možnost pracovat Po-St dopoledne 8:00 - 11:00, kdy je „špička“
- výborné organizační schopnosti - schopnost práce v SAP, efektivní plánování zakázek pro servisní techniky
- angličtinu je okrajově
Co vám nabízíme
Nabízíme:
- práce v prostředí Spielberk office centre
- práce pro prémiovou značku Miele na cca 36h měsíčně - ale pouze ve výše uvedených časech
- zaškolení zkušenějšími kolegy
- občerstvení na pracovišti
- nástup ihned
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista Péče o Zákazníky - Dpp: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista Péče o Zákazníky - Dpp?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MIELE,spol. s r.o..