Specialista péče o zákazníky (20h týdně) - DPČ
Informace
• komunikace s našimi zákazníky z řad domácností v ČR a SK
• vyřizování servisních požadavků zákazníků prostřednictvím telefonních hovorů nebo emailů
• plánování servisních zakázek a pravidelných prohlídek servisním technikům
• plánování instalací nových zařízení
• kontrola dostupnosti náhradních dílů
• komunikace s ostatními odděleními napříč společností
Co od vás očekáváme
• zkušenost s péčí o zákazníky – vstřícnost, hledání řešení
• nebát se mluvit a řešit nastalé situace, nepanikařit
• možnost pracovat cca 80h měsíčně s určitou pravidelností
• výborné organizační schopnosti, efektivní plánování zakázek pro servisní techniky
• angličtinu využijete na této pozici jen okrajově
Co vám nabízíme
• práce v kancelářích prostředí Spielberk office centre
• práce pro prémiovou značku Miele
• zaškolení zkušenějšími kolegy
• občerstvení na pracovišti
• nástup ihned
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista péče o zákazníky (20h týdně) - DPČ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista péče o zákazníky (20h týdně) - DPČ?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MIELE,spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa
Hledáte brigády v Brno? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.