🦸🏻♂Specialista péče o byty pro Ideálního nájemce | Zažij různorodou technickou práci v terénu
Upozornění: Z důvodu nadcházejících vánočních svátků a plánované dovolené budeme všechny reakce zpracovávat až po Novém roce. Děkujeme za pochopení.
K nám do UlovDomov hledáme zkušeného kolegu do týmu specialistů péče o byty („správců“). Společně s nimi budeš pečovat o byty v našem portfoliu a komunikovat s klienty – majiteli a podnájemníky. O práci nebudeš mít nouzi, v rámci služby Ideální nájemce spravujeme více než 3500 bytů a z toho se větší polovina nachází v Praze a okolí.
Jak si tě představujeme?
Určitě pokračuj ve čtení i v případě, že nesplňuješ všechny požadavky, postačí nám, když se nejdeš alespoň v jednom z nich. 🙂
📋Jsi tak trochu koordinátor a popereš se s každým problémem
Považuješ se za komunikačně schopného, dokážeš zpracovat větší množství požadavků a když si s něčím nevíš rady, nebojíš se na někoho obrátit. Umíš zhodnotit, jak bude nejlepší při různých technických problémech na bytě postupovat, a napadají tě možnosti řešení.
🏢Působil*a jsi na obdobné pozici
V minulosti jsi měla na starosti správu objektu nebo nemovitosti a odpovídala jsi za technický stav. Oceníme i zkušenosti s pronajímáním bytu, ať už v rámci Airbnb nebo po vlastní ose. A nebo jsi (byl*a) třeba člen SVJ, a tak moc dobře víš, co všechno se může v souvislosti s bytovou jednotkou řešit a jaké požadavky můžou od nájemníků padat.
📞Máš zkušenost ze zákaznického centra (např. call centra)
Zákaznické centrum má s technickou pozicí správce mnoho společného. I jako náš správce budeš totiž denně řešit různé požadavky ze stran zákazníků, nastavovat jim priority a zdárně je co nejdříve dotahovat do konce. Tvým zákazníkem bude majitel bytu nebo podnájemník a jako revír ti budou sloužit jednotlivé byty a auto, kterým se na místa budeš dopravovat.
Co si pod takovou prací konkrétně představit? 💭
Tvým denním chlebem bude asistence při přebírání a předávání bytů od podnájemníků a majitelů a ověřování jejich stavu a dokumentace.
Často budeš hlavním článkem při řešení oprav a technických problémů na bytech, objednávání techniků a hlášení pojistných událostí.
Na pravidelné bázi budeš kontrolovat stav bytů a na základě toho si budeš plánovat schůzky s techniky nebo zástupci SVJ.
Neobejdeš se bez osobní, telefonické i e-mailové komunikace (v češtině i angličtině) jak s klienty, tak s odděleními napříč celou firmou.
Jde o práci v terénu a kontakt s lidmi je její velkou součástí. Vše se točí kolem zákazníků, a proto je potřeba pro ně být k dispozici zhruba od 9:00-17:00, kdy funguje i naše zákaznická podpora, která požadavky přijímá a následně správcům předává. Plánování schůzek, kontrol, přebírek a předávek však bude v tvojí režii a bude se odvíjet od času podnájemníka nebo majitele.
Klid a zázemí pro vyřizování mailů, telefonátů a administrativy vždy najdeš u nás v kanceláři
Zajímá tě, jak by typický den popsal leader správců Kuba? 🧐
„Ráno začne nějakým zajímavým výjezdem, ať už v rámci převzetí/předání bytu a nebo pravidelné kontroly. Poté se postupně scházíme v kanceláři kvůli potřebné administrativě a řešení požadavků klientů a samozřejmě je čas i na nějaký oběd a občas i na kávičku.🙂 Den končí dalšími výjezdy na byty. Další den může být zase úplně jiný - bez výjezdů, v takovém případě se dají dané úkoly řešit i z domova. Toto je největším bonusem pozice správce - téměř každý den přinese nové výzvy a je jiný než ten předchozí.🙂”
Různorodost práce vyzdvihuje taky náš zkušený správce Ondra:
„Líbí se mi, že pracovní náplň správce je velmi pestrá, každý den se díky ní učím něco nového a určitě se nedá říct, že by se člověk nudil. I přes občasnou náročnost a množství práce bych dále rád ocenil její časovou flexibilitu.”
Jaké dovednosti proto považujeme za klíčové? 🔑
🗣 Máš dobré komunikační dovednosti v češtině a angličtině – více než polovina našich podnájemníků jsou cizinci, proto je důležité, aby ses nebál*a mluvit anglicky
🤲 Prozákaznický přístup ti není cizí – zákazník je pro tebe na prvním místě a uděláš maximum pro jeho spokojenost
🚗 Jsi aktivní řidič – pro přesuny z místa na místo ti budou k dispozici naše firemní auta, můžeš však využívat i své vlastní
🧘 Dokážeš pracovat samostatně a organizovaně – zkoordinovat vše s podnájemníky, dodavateli i naší back-office
🔧 Jsi „technický typ“ – nemusíš umět závady na bytě sáma opravit (pokud si na některé menší troufneš, rádi ti dáme prostor), potřebujeme ale, abys zvládla posoudit stav a poptat vhodného opraváře
Jaká jsou úskalí pozice?
→ Správcovská pozice vyžaduje alespoň základní orientaci při řešení technických závad na bytě a pak taky skvělou ústní i písemnou komunikaci. Občas se nám stane, že i velmi technicky zručný člověk tento aspekt práce nezvládne…
→ U kolegů bez technických zkušeností a znalostí může být komunikace bezproblémová, kamenem úrazu však někdy bývá velké množství technických úkolů a jejich správné a včasné řešení.
→ Správci nemají o práci nouzi. Vzhledem k charakteru přichází nejvíce požadavků od zákazníků v provozní době zákaznické linky (9–17 hod. ve všední dny), proto oceníme, když budeš v tuto dobu na příjmu. Na přelomu měsíce řešíme přebírky a předávky bytů, může se tedy stát, že některé úkoly bude třeba řešit i večer nebo o víkendu. Jindy si ale můžeš udělat volno třeba uprostřed týdne.
→ Hledáme určitě někoho na dlouhodobou spolupráci, ideálně déle než na jeden rok. Zaučení nového kolegy do našich rozsáhlých procesů zabere našich správců dost času. Promysli si, jestli tě to opravdu bude bavit a nechceš si to spíš jen zkusit.
Co ti za tvé pracovní nasazení nabízíme my? 🫴🏼
💰Spolupráci na IČO s odměnou v rozmezí 40 000 - 43 000 Kč, upravujeme ji dle aktuálních zkušeností se správou nemovitostí
🏘 Práci na zajímavém projektu, který inovuje realitní trh, pomáhá lidem lépe bydlet a pronajímat a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON
🚗 Možnost využívat firemní auto
📱 Možnost využívat firemní techniku
🇬🇧 Kurzy angličtiny zdarma a budget na tvůj rozvoj a vzdělávání
💖 Multisport kartičku za 400 Kč měsíčně, zvýhodněné bydlení, společné teambuildingy a spoustu dalších akcí
👯♀ Tým super kolegů a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučení
🏆 Zázemí společnosti, která byla oceněná jako 3. nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední Evropě v rámci prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50
Máš chuť se k nám přidat?
Pošli nám pár slov o sobě a životopis nebo odkaz na tvůj LinkedIn, díky kterému tě můžeme lépe poznat.
Pokud si padneme do noty, tak se ti v nejbližších dnech ozve Pavli z HR a pobaví se s tebou o vzájemných očekáváních.
Pokud se v očekáváních oboustranně potkáme, poprosíme tě o zpracování krátkého úkolu, na kterém můžeš dělat z pohodlí domova.
No a když všechno půjde jako po másle, pozveme si tě k nám do pražské kanceláře (nebo naplánujeme online meeting), kde si o všem detailněji popovídáš s leaderem správců Kubou Mrázkem.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce 🦸🏻♂Specialista péče o byty pro Ideálního nájemce | Zažij různorodou technickou práci v terénu : Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce 🦸🏻♂Specialista péče o byty pro Ideálního nájemce | Zažij různorodou technickou práci v terénu ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40 000 Kč - 43 000 Kč měsíčně.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy UlovDomov.