Na pozici Specialisty nákupu budeš mít na starosti objednávání a správu nákupů náhradních dílů v evropském skladu. Tvou hlavní náplní práce bude zajišťování toho, aby objednávky probíhaly hladce a včas.Co budeš dělat?✅ Každodenní správa objednávek – vytváření a kontrola nákupních objednávek (ceny, množství, termíny dodání).✅ Práce v SAPu – nastavování a kontrola dat o materiálech, sledování stavů objednávek, práce s elektronickými zprávami.✅ Komunikace s dodavateli – potvrzování termín
Práce Specialista nákupu | home office: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista nákupu | home office?
Práce je nabízena v lokalitě Beroun.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista nákupu | home office ve městě Beroun?
Pošlete svůj životopis firmě Grafton Recruitment s.r.o. ještě dnes.