Specialista klientského centra
Co bude Vaší náplní práce?
Telefonická komunikace se zákazníky společnosti
Vyřizování elektronické komunikace (e-mail, facebook, chat)
Péče o spokojenost zákazníků
Příprava podkladů pro manažera oddělení
Práce s interním systémem společnosti (CRM)
Jaké znalosti a dovednosti by Vám neměly chybět?
Příjemné vystupování a komunikativnost
Český nebo slovenský jazyk na výborné úrovni (telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky) podmínkou
Střední nebo odborné vyučení s maturitou
Čistý trestní rejstřík
Co vám nabízíme my:
Komplexní, zajímavou práci s potenciálem karierního růstu
Prostor pro kreativitu a vlastní nápady
Pravidelné vzdělávání
Přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí (Praha 9)
Lokalita pracoviště s výbornou dopravní dostupností – metro, autobus, tramvaj, vlak
Balíček benefitů (týden dovolené navíc, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, občerstvení na pracovišti, příležitostný home office, Multisport karta)
Sleva na firemní produkty
Práce na HPP
Nástup možný ihned
Požadavky
- Práce s PC
- Jiná způsobilost
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista klientského centra: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista klientského centra?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Coinage Group s.r.o..