Specialista/ka Zákaznického Servisu, Praha
O JAKOU POZICI JDE?
Chceš něco víc než jen běžný zákaznický servis? Toužíš po tom, aby tvoje práce měla skutečný dopad a nejen "řešit problémy"?
Náš tým je plný různorodých osobností, které mají jedno společné - mít spokojeného zákazníka.
O NÁS:
- Zvyšujeme produktivitu, bezpečnost a udržitelnost ve stavebním průmyslu díky tomu, že poskytujeme inovativní nářadí, technologie, software a služby. Jako tým 34 000 zaměstnanců ve více než 120 zemích tvoříme jedinečnou firemní kulturu založenou na uznání hodnot každého člena týmu. V Hilti neustále objevujeme nové příležitosti, využíváme svůj potenciál, přebíráme zodpovědnost za svůj rozvoj a budujeme dlouhodobou kariéru.JAK VYPADÁ PRÁCE NA TÉTO POZICI?
- Jako Specialista zákaznického servisu budeš komunikovat s našimi zákazníky, kteří jsou z různých stavebních firem, od malých až po velké hráče na trhu. Naše produkty jsou prvotřídní a naši zákazníci očekávají a dokážou ocenit vynikající služby. Budou si tě vážit jako partnera, který dokáže odborně poradit, vyřešit problém, ale také vnést do obchodního vztahu přátelskou a osobní rovinu. Profesionální jednání se zákazníky je klíčové pro úspěch naší společnosti.CO NABÍZÍME:
- Inspirativní a přátelské prostředí
- Profesní, ale i osobní rozvoj
- Propracovaný systém školení
- Týmovou spolupráci
**Další benefity**:
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou
- Týden dovolené navíc (25 dnů celkem)
- Stravenkový paušál (až 24 200 Kč / rok)
- Proplacení 14 dnů nemocenské ve 100 % výši
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Sickdays
- Zvýhodněné zaměstnanecké tarify Vodafone
- Odměna za doporučení nového člověka (40 000 Kč)
- Multisport karta
- Příspěvek při narození dítěte, svatbě, firemních jubileích Možnost práce z domova (2 dny v týdnu, po zaučení) CO POTŘEBUJETE:
- Nadšení učit se novým věcem
- Komunikační dovednosti
- Práce s pc (znalost SAP výhodou)
- Zodpovědný přístup k práci
- Čeština nebo Slovenština jako mateřský jazyk
- Min. středoškolské vzdělání
- Anglický jazyk výhodou
PROČ BYSTE SE MĚL/A PŘIHLÁSIT?
- Zákaznický servis je skvělým místem, díky kterému skvěle poznáš fungování v Hilti, náš obchodní model, procesy i produkty. Také Tě čeká množství školení, a to jak na produkty, tak na prodejní dovednosti. V rámci kariérního postupu se pak můžeš posunout např. na pozici obchodně technického zástupce nebo na jiné pozice v rámci firmy.**APPLY NOW**
**Share**
***
**Save**
***
**Be Where You Belong**:
Find your future in a market-leading business with a truly caring and performance-driven culture.
**Who We Are**
**Explore your strengths**:
Here at Hilti, we focus on potential over track record, giving you the chance to build on your strengths and grow your skills
**Who We Are**
**Build a better future**:
Ever since our foundation, we have focused on innovation to drive our success and help build a better future for our customers.
**How We Work
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista/ka Zákaznického Servisu, Praha: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista/ka Zákaznického Servisu, Praha?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy HILTI.