SPECIALISTA/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU - možnost home office, fixní plat

Brno


Informace
Staňte se součástí úspěšného týmu Generali České pojišťovny a nastartujte svoji kariéru jako prodejní specialista/ka na zákaznické lince!

Máte ambici růst nejen kariérně, ale i osobnostně? Hledáte stabilitu a dlouhodobé pracovní příležitosti? Rád/a komunikujete, máte nadšení pro práci s klienty a pro-klientský přístup je pro vás samozřejmostí?

U nás si můžete vybrat, jak chcete pracovat – ať už preferujete dynamiku práce přímo z naší kanceláře v Brně a Hodoníně, nebo benefitní home office a komfort práce z domova. Připojte se k nám a otevřou se vám dveře k rozvoji a příležitostem, které posunou tvou kariéru na novou úroveň.

O co konkrétně půjde?

Budete součástí týmu, který telefonicky komunikuje ohledně smluv neživotního pojištění, vyřizovat požadavky klientů a zajišťovat klienta podle jeho potřeb, to znamená, že klientovi zajistíte produkt, který mu v portfoliu chybí.

Když to shrneme, budete:

přijímat příchozí hovory od našich klientů;

poskytovat profesionální servis a odborné poradenství po telefonu;

budovat dobré vztahy s klienty, aby se na nás mohli kdykoli s důvěrou obrátit;

aktivně prodávat na příchozích hovorech.

Jak to bude vypadat, když nastoupíte:

V prvních měsících vás vyškolíme na odborné a komunikační schopnosti potřebné pro práci v našem call centru. Hovory si natrénujete s podporou zkušenějších trenérů.

Máme jasný kariérní řád, začnete jako junior a s růstem zkušeností a kompetencí se budete kariérně posouvat.

Termín nástupu a začátek školení: 19. 5. 2025

Místo výkonu práce: Brno – Královo Pole, Hodonín a z vašeho domova

Pracovní doba: 8 hodin + půlhodinová pauza na oběd (našim klientům se věnujeme v pracovních dnech mezi 7. a 19. hodinou)

Smlouva a úvazek: zaměstnanecký poměr, plný úvazek
Co od vás očekáváme
- minimální středoškolské vzdělání s maturitním vysvědčením;

- jste přirozeně komunikativní, rád/a hledáte řešení, a i k náročnému klientovi přistupujete s empatií a pochopením, máte aktivní přístup;

rád/a se učíte nové věci a chcete se zdokonalovat po profesní a osobnostní stránce,

- práce s počítačem na uživatelské úrovni – při práci využíváme nástrojů pro online komunikaci a interní systémy, na které vás zaškolíme.
Co vám nabízíme
- 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví! Protože víme, že odpočinek je potřeba.

- SMARTWORKING: Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? U nás můžete využít Home office až 3 dny v týdnu.

- CAFETERIE: Bonus ve výši 16 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafetérie vám přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. To se hodí!

- STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 116 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.

- POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny, až do výše 50%.

- VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem - Speex vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory. Také provozujeme talentové programy, podporujeme reskilling a každoročně pořádáme firemní Festival rozvoje zaměstnanců!

- ABY NEBYLA NUDA: Běžecký klub, interní sportovní ligy, engagementové aktivity, slevy u třetích stran a za kulturou se slevou.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Generali Česká pojišťovna a. s.
    Lokalita: Brno
    Odvětví práce: Obchod a prodej
    Pracovní pozice: SPECIALISTA/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU - možnost home office, fixní plat
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 24. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce SPECIALISTA/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU - možnost home office, fixní plat: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce SPECIALISTA/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU - možnost home office, fixní plat?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Generali Česká pojišťovna a. s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici SPECIALISTA/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU - možnost home office, fixní plat ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Generali Česká pojišťovna a. s. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Obchod a prodej
0.1016