Specialista/ka Zákaznického centra České Budějovice
Baví Tě komunikovat s lidmi, ale chceš se vyhnout call centru? Jak to tedy jinak děláme my?
- Pečujeme o stávající klienty banky, nevoláme studené kontakty tzn. klienti budou kontaktovat Tebe s jejich potřebami, dotazy, problémy a Ty jim pomůžeš
- Naším cílem je poradenství a pomoc klientům v oblasti servisu, ale i nabídka aktuálních služeb a produktů banky
- Voláme, ale také si s klienty píšeme - maily, odpovídáme na jejich dotazy v online bankingu
- Jsme zaměstnanci banky, neděláme pro nikoho externě na projektech
- Neustále se učíme a rozvíjíme
A proto nejsme operátoři nebo operátorky, my jsme specialisté a specialistky Zákaznického centra!
Proč pracovat právě pro nás?
- Protože chceš přece VÍC – víc možností, víc zkušeností, více vzdělávání, víc pracovních výzev
- Jako mezinárodní banka ti nabízíme příležitost kariérního růstu
- Uplatníš zde své zkušenosti, vlastní nápady a řešení
- Ukážeme ti, jak se orientovat v oblasti komunikace se zákazníkem
- Jsme prioritně pasivní linka s aktivním přístupem ke klientovi
Co k tomu potřebuješ?
- Jsi komunikativní, všestranný a máš kultivovaný projev
- Pokud umíš anglicky, můžeš ji u nás využít. Pokud ne, nevadí, stačí nám čeština
- Dokážeš dobře pracovat s PC a orientuješ se v sociálních sítích
- Máš zájem o bankovní oblast, bankovní produkty a denní kontakt s klienty
- Úspěšně jsi složil maturitní zkoušku a nebo máš dokonce VŠ
Co u nás získáš?
- Garantovaná nástupní mzda cca 34.800 CZK s progresivní garantovanou úpravou loyalty vždy po 6 a 12 měsících
- Po zkušební lhůtě – od 4. měsíce kvartální provizní balíček – vyplaceno v závislosti na výkonu v částce až 27.000 CZK
- V případě využití AJ 2.100 CZK/ měsíc
- Řadu benefitů včetně Cafeterie v částce 20.000 bodů/ rok s možností uplatnění dle tvého výběru
- Oběd u nás platí ze 100% zaměstnavatel v částce 145 CZK/ den prostřednictvím stravenkové karty
- 25 dnů dovolené + 1 den narozeninového volna, 4 dny regenerace a sick days + příplatky a náhradní volno za práci o víkendu (svátek + neděle = 100%, sobota = 50%)
- Po zapracování možnost využití home office/ teleworking + řízené plánování směn
- 8 hod. pracovní dobu s řízeným plánováním směn v provozní době 7.00 – 22.00 hod., plán směn s měsíčním předstihem (ranní, polední, odpolední)
- Možnost upravovat/ přehazovat směny v týmu
- K dispozici moderní technika - notebook, bezdrátové příslušenství včetně sluchátek
- Sportovní hry, Vánoční večírek, týmové off-site, skupinová setkání mimo CZ
- Zvyšování vlastní kvalifikace v atraktivním prostředí mezinárodní banky
Svět je plný lidí, kteří nepřestávají chtít více. Nechtějí čekat, co jim připraví ostatní, ale chtějí vzít život do vlastních rukou a plnit si přitom své sny.
Jste jedním z nich? Pak Vás rádi uvítáme v týmu specialistů Zákaznického centra pro UniCredit Bank - silné mezinárodní bankovní skupiny ve střední a východní Evropě.
Odpovědět na inzerát 7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista/ka Zákaznického centra České Budějovice: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista/ka Zákaznického centra České Budějovice?
Práce je nabízena v lokalitě České Budějovice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia.