Specialista/ka Zákaznického centra České Budějovice
Požadavky: Baví Tě komunikovat s lidmi, ale chceš se vyhnout call centru? Jak to tedy jinak děláme my?
• Pečujeme o stávající klienty banky, nevoláme studené kontakty tzn. klienti budou kontaktovat Tebe s jejich potřebami, dotazy, problémy a Ty jim pomůžeš
• Naším cílem je poradenství a pomoc klientům v oblasti servisu, ale i nabídka aktuálních služeb a produktů banky
• Voláme, ale také si s klienty píšeme - maily, odpovídáme na jejich dotazy v online bankingu
• Jsme zaměstnanci banky, neděláme pro nikoho externě na projektech
• Neustále se učíme a rozvíjíme
A proto nejsme operátoři nebo operátorky, my jsme specialisté a specialistky Zákaznického centra!
Proč pracovat právě pro nás?
• Protože chceš přece VÍC – víc možností, víc zkušeností, více vzdělávání, víc pracovních výzev
• Jako mezinárodní banka ti nabízíme příležitost kariérního růstu
• Uplatníš zde své zkušenosti, vlastní nápady a řešení
• Ukážeme ti, jak se orientovat v oblasti komunikace se zákazníkem
• Jsme prioritně pasivní linka s aktivním přístupem ke klientovi
Co k tomu potřebuješ?
• Jsi komunikativní, všestranný a máš kultivovaný projev
• Pokud umíš anglicky, můžeš ji u nás využít. Pokud ne, nevadí, stačí nám čeština
• Dokážeš dobře pracovat s PC a orientuješ se v sociálních sítích
• Máš zájem o bankovní oblast, bankovní produkty a denní kontakt s klienty
• Úspěšně jsi složil maturitní zkoušku a nebo máš dokonce VŠ
Co u nás získáš?
• Garantovaná nástupní mzda cca 34.800 CZK s progresivní garantovanou úpravou loyalty vždy po 6 a 12 měsících
• Po zkušební lhůtě – od 4. měsíce kvartální provizní balíček – vyplaceno v závislosti na výkonu v částce až 27.000 CZK
• V případě využití AJ 2.100 CZK/ měsíc
• Řadu benefitů včetně Cafeterie v částce 20.000 bodů/ rok s možností uplatnění dle tvého výběru
• Oběd u nás platí ze 100% zaměstnavatel v částce 145 CZK/ den prostřednictvím stravenkové karty
• 25 dnů dovolené + 1 den narozeninového volna, 4 dny regenerace a sick days + příplatky a náhradní volno za práci o víkendu (svátek + neděle = 100%, sobota = 50%)
• Po zapracování možnost využití home office/ teleworking + řízené plánování směn
• 8 hod. pracovní dobu s řízeným plánováním směn v provozní době 7.00 – 22.00 hod., plán směn s měsíčním předstihem (ranní, polední, odpolední)
• Možnost upravovat/ přehazovat směny v týmu
• K dispozici moderní technika - notebook, bezdrátové příslušenství včetně sluchátek
• Sportovní hry, Vánoční večírek, týmové off-site, skupinová setkání mimo CZ
• Zvyšování vlastní kvalifikace v atraktivním prostředí mezinárodní banky
Svět je plný lidí, kteří nepřestávají chtít více. Nechtějí čekat, co jim připraví ostatní, ale chtějí vzít život do vlastních rukou a plnit si přitom své sny.
Jste jedním z nich? Pak Vás rádi uvítáme v týmu specialistů Zákaznického centra pro UniCredit Bank - silné mezinárodní bankovní skupiny ve střední a východní Evropě.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista/ka Zákaznického centra České Budějovice: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista/ka Zákaznického centra České Budějovice?
Práce je nabízena v lokalitě České Budějovice.