Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory)
O nás
Firma Proveon je česká společnost poskytující služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu již od roku 2006. Naší prací je starat se o spokojenost zákazníků našich partnerů především z oblasti telekomunikací. Na klientské lince pomáháme řešit zákazníkovy požadavky, vytváříme nabídky na míru a v neposlední řadě jsme mu oporou. Do našich týmů hledáme kolegy, kteří se chtějí učit novým věcem, nadále se rozvíjet, a i kariérně růst. Předchozí zkušenost není třeba, vše podstatné Vás naučíme.
Zákaznická linka Vodafone
Hledáme motivované a komunikativní jedince, kteří rozšíří náš tým operátorů na zákaznické lince Vodafone. Pokud rád*a pomáháš a řešíš problémy, práce v zákaznickém servisu je pro Tebe ideální – pojď to vyzkoušet právě k nám a přidej se do našeho skvělého týmu.
Předchozí zkušenost v zákaznickém servisu není podmínkou, jelikož Tě před usednutím na linku naučíme všechny potřebné dovednosti během naší propracované certifikace.
Co tě čeká během Tvého pracovního dne:
- Začátek směny zahájíš s kolegy, kde si řeknete veškeré novinky.
- Budeš odbavovat příchozí hovory zákazníků Vodafone, vyřizovat jejich požadavky a poskytovat informace o produktech a službách.
- Pomůžeš efektivně zákazníkovi vyřešit jeho problém – škála požadavků, s nimiž se na nás zákazníci obrací, je pestrá – u nás se nudit nebudeš.
- Práce není jen o volání – pracuješ i na počítači v systémech, které Tě naučíme ovládat.
- Kromě péče o klienty prodáváme i nové služby a upravujeme ty současné – vše probíhá v příchozím hovoru – ty nikomu nevoláš.
- Pauzu si můžeš vzít, kdykoliv během dne potřebuješ.
- Během pracovní doby probíhají zpětné vazby se supervisorem, školení a workshopy, aby ses mohl*a neustále zlepšovat.
- Pravidelně se zapojíš do prodejních soutěží (ať samostatně či v týmu).
Hledáme kolegyně a kolegy, kteří:
- Jsou komunikativní a rádi budou naslouchat zákazníkům.
- Hledají vždy to nejlepší řešení a dotahují věci do konce.
- Ovládají základy práce na počítači a baví je technologie.
- Mluví plynule česky nebo slovensky.
Kolik si u nás vyděláš?
- Nástupní fixní mzda je od 25 700 Kč za měsíc + k tomu každý měsíc 2 400 Kč příspěvek na stravování přímo na tvůj účet.
- Celkem tedy dostaneš cca 28 000 a k tomu odměny. Průměrně si naši operátoři na plném úvazku vydělají na odměnách kolem 6 000 - 8 000 Kč. Nadprůměrní operátoři*ky si vydělají jen na odměnách kolem 20 000 Kč i více.
- K tomu 1. měsíc dostaneš k výplatě prémii 7000 Kč.
Co dalšího ti můžeme nabídnout?
- Možnost částečně pracovat z domova po řádném zaškolení.
- Firemní NEOMEZENÝ tarif za zhruba stokorunu.
- Zdarma od nás dostaneš NEOMEZENOU datovou SIM do Tvého tabletu nebo notebooku, která není běžně k dostání.
- Můžeš u nás ušetřit až 18.000 Kč ročně na internetové televizi (včetně HBO Max a Vodafone TV) a pevném internetu s rychlostí až 1000Mb/s. 500 Mb/s + TV se všemi balíčky dostaneš za 165 Kč.
- Nezapomínáme ani na Tvoji rodinu a známé, pro které dostaneš zvýhodněné nabídky.
- Slevu na zbrusu nový telefon nebo tablet.
- MultiSport kartu.
- Možnost vybrat si, jestli budeš pracovat 6 nebo 8 hodin.
- Odměnu za doporučení a následné přijetí Tvého známého 15.000 Kč
- Skvělý přátelský tým, který Tě mezi sebou rád přivítá.
- Pravidelné firemní akce a teambuildingy.
Pokud Tě nabídka zaujala, neváhej nám zaslat životopis, abychom se s Tebou mohli spojit.
Těšíme se na Tebe!
Nakoukni prostřednictvím linktr.ee/proveon na naše sociální sítě a zjisti, jak to u nás vypadá.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory)?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Proveon, a.s..