Informace Do našeho týmu hledáme zákaznicky orientovaného kolegu/kolegyni, který/á se zaměří na poskytování profesionální péče a podpory našim klientům.
Náplň vaší práce bude zahrnovat:
- Poskytování odborné pomoci a řešení dotazů a požadavků zákazníků. - Aktivní komunikaci se zákazníky prostřednictvím telefonních hovorů, e-mailů a dalších komunikačních kanálů. - Zajištění pozitivní zákaznické zkušenosti, budování dlouhodobých vztahů a zvyšování spokojenosti klientů. - Řešení případných stížností či problémů s důrazem na rychlé a efektivní vyřízení. Co od vás očekáváme - SŠ s maturitou. - Praxe v zákaznické podpoře/call centru výhodou. - Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti. - Komunikativní angličtina. - Znalost MS Office. - Odolnost vůči stresu, proaktivní přístup, ochota učit se. Co vám nabízíme - Smlouva na dobu určitou do 31.05.2025 s možností prodloužení. - Moderní kanceláře - Možnost získání cenných zkušeností v oblasti zákaznické podpory. - Pracovní doba od 9:30 do 18:00 - Práce v dynamickém týmu v prestižní společnosti - Fixní finanční ohodnocení - až 51000 Kč/měs.