Specialista/ka pro zákaznický servis
- Pomoc cestujícím při nepravidelnostech na cestách (např. zpoždění či zrušení letu).
- Vyřizování požadavků zákazníků prostřednictvím telefonické linky (pouze příchozí hovory) a e-mailu.
- Komunikace se smluvními partnery a dopravci.
- Práce s interním systémem společnosti.
- Vyřizování víz pro cestující do zahraničí.
Nabídka: - Přátelský a podporující kolektiv.
- Moderní kanceláře v centru Prahy (Washingtonova 1567/25, Praha 1).
- Příležitostnou pohotovost placenou nad rámec mzdy.
- Zaměstnání na plný úvazek s flexibilními směnami (7–15 hodin nebo 9–17 hodin).
- Firemní snídaně a teambuildingové akce.
- Možnost částečné práce z domova.
- Atraktivní bonusový systém a výkonnostní prémie.
- Multisport karta nebo příspěvek na hromadnou dopravu.
- 4 týdny dovolené + 2 sick days.
- Pitný režim na pracovišti.
Požadavky: - Jste týmový hráč, pohodový a komunikativní, dokážete oslovit klienty jak telefonicky, tak e-mailem.
- Ochotu občas držet pohotovost na telefonu mimo standardní pracovní dobu.
- Empatický přístup a excelentní znalost češtiny, pokročilá znalost angličtiny je nutností.
- Spolehlivost a schopnost efektivně organizovat pracovní úkoly.
- Znalost dalších jazyků a zkušenosti v oblasti cestovního ruchu nebo letecké dopravy vítány.
Poznámka: Pokud vás tato pozice zaujala, neváhejte a pošlete nám svůj životopis! Těšíme se na vás!}
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista/ka pro zákaznický servis: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista/ka pro zákaznický servis?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..