Specialista/ka pro zákaznický servis
Nabídka: - Přátelský kolektiv
- Kanceláře v centru Prahy (Washingtonova 1567/25, Praha 1)
- Hrazená pohotovost na telefonu
- Práce na plný úvazek
- Směny 7 – 15 hodin nebo 9 – 17 hodin
- Firemní snídaně a teambuilding
- Možnost občasné práce z domova
- Bonusy a výkonnostní prémie
- Multisport karta nebo příspěvek na hromadnou dopravu
- Dovolená 4 týdny + 2 sick days
- Pitný režim na pracovišti
Požadavky: - Jste týmový hráč, který bude s klienty komunikovat telefonicky a emailem.
- Budete s námi občas držet pohotovost na telefonu mimo standardní pracovní dobu.
- Hledáme empatického a komunikativního člověka, který umí perfektně česky a má pokročilou úroveň angličtiny.
- Spolehlivost a dobrá organizace úkolů.
- Další jazyky a zkušenosti z cestovního ruchu nebo letecké dopravy jsou velkou výhodou.
Poznámka: Pokud vás tato pozice zaujala, neváhejte a pošlete nám svůj životopis! Těšíme se na vás!
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista/ka pro zákaznický servis: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista/ka pro zákaznický servis?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CRI ameba.eu, s.r.o..