Požadavky: Rozšiřujeme tým o další kolegy, kteří se budou starat o zákazníky společnosti ČEZ.
Bydlíš na místě se špatným spojením do města nebo musíš z jakéhokoliv důvodu být doma, ale přesto chceš pracovat? Máme pro Tebe práci, která se dá po zaškolení vykonávat z domova, není tedy potřeba nikam docházet a pracovat se dá odkudkoli. Pokud ale preferuješ být s námi v officu, budeš u nás mít samozřejmě připravené svoje pracovní místo.
Důležité je, aby na Tebe byl spoleh, příjemné vystupování s lidmi a nevadilo Ti volání? Pokud sis odpověděl/a ano, pokračuj ve čtení níže.
NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVĚK – 15 000 KČ
Po úspěšném zapracování možnost získání mobilního telefonu.
Co bude náplní práce?
• Budeš komunikovat se stávajícími zákazníky skupiny ČEZ a rozšiřovat jejich služby (ČEZ Mobil).
• Práce v interních informačních systémech.
Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?
• Máš výborné komunikační dovednosti v ČJ slovem i písmem a příjemný hlasový projev.
• Znalost práce na PC – uživatelská znalost MS office (Word, Excel).
• Velkou výhodou je, když už máš nějaké zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem.
Proč do toho jít?
• Náborový příspěvek 15 000 Kč!
• Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový
• Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
• Školení a doba zaučení probíhá na pobočce, pak můžeš pracovat z domova.