SPECIALISTA/KA KLIENTSKÉHO SERVISU GENERALI INVESTMENTS
Nevadí, pokud teprve začínáte, protože pozice je vhodná i pro absolventy. :-) Stanete se součástí servisního týmu, který zakládá a eviduje smlouvy. Budete kontrolovat a upravovat data v našich interních systémech. Stačí mít chuť a energii učit se nové věci, protože vás rádi vše naučíme. Není nutná znalost podílových fondů nebo pravidelného investování. (BEZ PRODEJE PRODUKTŮ).CO BUDETE DĚLAT? * Zpracování klientských smluv a klientských žádostí v informačním systému (zadávání a kontrola dat, řešení nedostatků dat, odpovědnost za včasné zpracování). * Zpracování požadavků klientů na telefonické lince klientského servisu. * E-mailová i telefonická komunikace s klienty. * Případná písemná komunikace s obchodními zástupci (e-mailem) při řešení nedostatků klientských smluv nebo klientských žádostí.JAKÉ VLASTNOSTI BYSTE MĚL/A MÍT? * SŠ vzdělání s maturitou (ekonomický směr výhodou). * Pozice je vhodná i pro absolventy. * Výborné komunikační schopnosti. * Schopnost pracovat v týmu. * Odolnost vůči stresu. * Zodpovědnost, samostatnost, přesnost, důslednost.NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT: * Přátelský tým kolegů, o které se můžete vždy opřít, a super šéfa k tomu. * Propracovaný adaptační plán spolu s možností interního vzdělávání. * Možnost kariérního růstu ve velké a stabilní mezinárodní společnosti a dalšího rozvoje v rámci celé skupiny Generali. * Příjemné pracovní prostředí a přátelskou kulturu jedničky na trhu v pojišťovnictví.BENEFITY: * 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví! Protože víme, že odpočinek je potřeba. * CAFETERIE: Bonus ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafetérie vám přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. To se hodí! * STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 107 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě. * POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %. VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem – Speex vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo.cz nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory. ABY NEBYLA NUDA: Běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE: * Termín nástupu: 2. 1. 2025 nebo dohodou * Místo pracoviště: Purkyňova 2845/101, Brno - Královo Pole * Spolupráce: práce na hlavní pracovní poměr * Pracovní doba: 8,5 hod, flexibilita začátku a konce pracovní doby, směna 8-14hod nebo 10-17hod.Pokud o pozici zatím jen přemýšlíte, přihlaste se a zašlete nám váš strukturovaný životopis. Rádi vaše otázky zodpovíme telefonicky ještě před účastí na případném pohovoru.Následně si u pohovoru přátelsky popovídáme o možnostech, které vás u nás čekají.## Benefits- Bonusy/prémie- Mobilní telefon- Sleva na firemní výrobky/služby- Notebook- Příspěvek na penzijní/životní připojištění- Flexibilní začátek/konec pracovní doby- Stravenky/příspěvek na stravování- Dovolená 5 týdnů- Vzdělávací kurzy, školení- Kafetérie- Zdravotní volno/sickdays- Možnost občasné práce z domova- Firemní akce- Individuální rozvržení pracovní doby
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce SPECIALISTA/KA KLIENTSKÉHO SERVISU GENERALI INVESTMENTS: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce SPECIALISTA/KA KLIENTSKÉHO SERVISU GENERALI INVESTMENTS?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Generali Česká pojišťovna.