Specialista/ka bezpečnosti klientských transakcí
Popis pozice
Hlavní náplní Vaší práce bude:
* monitoring transakcí platebními kartami a elektronického bankovnictví, detekce podvodů a následné ošetření karet a účtů klientů
* telefonní komunikace s klientem
* bezpečnostní monitoring infrastruktury IT banky, vyhodnocování vzniklé bezpečnostní události a řešení situace či incidentu
* aktivní spolupráce s ostatními odděleními
* vyřizování emailové komunikace
Budeme si rozumět, pokud:
* máte minimálně středoškolské vzdělání
* schopnost rozhodování sám/a za sebe
* máte chuť řešit standardní i nestandardní situace
* schopnost zvládat stresové situace
* ochotu pracovat ve směnném provozu 12 hod. (2 směnný provoz, i noční)
* znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni
* znalost práce v MS Office
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista/ka bezpečnosti klientských transakcí: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista/ka bezpečnosti klientských transakcí?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Česká spořitelna.