Specialista IT Service Desk (m/ž)
O nás
Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Dlouhodobě patříme k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 300 prodejen a 6 logistických center. Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím. Zaměstnáváme více než 12 000 lidí v oblasti provozu i administrativy a všem našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.
Pokud vás baví komunikovat s uživateli, řešit IT problémy a chcete se dále rozvíjet, jste tím správným kandidátem/kandidátkou. Staňte se součástí týmu Service & Support!
Pracovní náplň
- poskytování IT podpory a asistence uživatelům
- evidování a kategorizování požadavků uživatelů a jejich vyřizování
- zpracování telefonických žádostí, závažných problémů a jejich řešení
- dohled na základní funkčnost IT systémů ve společnosti Lidl
- správa HW, SW a Smart zařízení
- vypracování návodů a postupů pro kolegy v IT i uživatele z jiných oddělení
- komunikace a spolupráce napříč IT odděleními
- podpora juniornějších kolegů v týmu
Váš profil
- velmi dobré komunikační dovednosti, schopnost stanovovat priority
- pokročilá znalost správy IT a přehled v oblasti IT
- dobrá znalost operačních systémů MS Windows a produktů MS Office
- komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka
- zkušenosti ze Service Desk výhodou
- znalost serverových a síťových technologií výhodou
Nabízíme
V rámci našeho systému odměňování zajišťujeme rovné mzdové podmínky napříč všemi pozicemi v naší společnosti.
- smlouvu na dobu neurčitou
- postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
- příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den
- systém Cafeterie – benefity podle vás
- MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
- letní, vánoční a jubilejní večeře
- program všestranné pomoci zaměstnancům ,,S námi můžeš počítat!“
- zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family
- příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
- propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu
- čerstvé ovoce, káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
- balíček pro nastávající rodiče
- finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
- hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista IT Service Desk (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista IT Service Desk (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Lidl Česká republika s.r.o..