Specialista back-office - Sales admin
vedení interní dokumentace - podpora prodejního týmu
práce v interním systému SAP
komunikace se zákazníky, řešení a eskalace reklamací odpovídajícímu oddělení
zpracování, analýza a reporting dat, řešení zákaznických požadavků
komunikace s oddělením prodeje, kvality a logistiky
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- aktivní znalost anglického jazyka
- znalost systému SAPu či jiného ERP výhodou
- aktivní přístup, schopnost komunikace
Nabízíme
- Zázemí stabilní společnosti a dlouhodobá možnost uplatnění
- Možnost profesního a odborného rozvoje - školení a kurzy
- Práce s moderní technologií v čistém pracovním prostředí
- Technologicky zajímavé produkty sledující nejnovější trendy
- příspěvek na penzijní/životní připojištění
- stravenky/příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- závodní stravování, kafetérie
- motivační bonusy a prémie
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista back-office - Sales admin: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista back-office - Sales admin?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 33000 – 37000 Kč/měs..
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Agentura Top Talent s.r.o..