Specialista administrativní podpory obchodního oddělení
Do našeho týmu zaměstnanců, kteří se nám starají o administrativní chod obchodního oddělení výdejních míst a Z-BOXů, přijmeme novou posilu na pozici Specialista administrativní podpory (Ž/M). Hledáme pečlivého a organizačně zdatného člověka, kterému vyhovuje dynamické pracovní prostředí. Můžeme Ti nabídnout práci v přátelském kolektivu, krásných prostorech nových kanceláří na Praze 9 a především spojení Tvého jména s velkou a úspěšnou společností.
Co u nás budeš dělat:
- zajišťovat administrativní úkony spojené s činností obchodního oddělení výdejních míst a Z-BOXů
- zadávat data do interních systémů
- kontrolovat plnění procesů výdejních míst
- pravidelně zpracovávat faktury a trvalé příkazy
- pracovat se statistikami
- úzce spolupracovat s obchodním a technickým týmem
Co od Tebe potřebujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání
- pečlivost, samostatnost a proaktivitu
- uživatelskou znalost MS Excel
- týmové nastavení
Co Ti můžeme nabídnout:
- práci na hlavní pracovní poměr, nástup dohodou / ihned
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- stravenky 130 Kč/den, které plně hradíme
- Multisport karta
- Cafeterie
- služby Zásilkovny za zvýhodněnou cenu
- školení, vzdělávání a jazykové kurzy v pracovní době
- káva, čaj a ovoce k dennímu občerstvení zdarma
- firemní akce
Pokud se Ti pozice líbí, pošli nám svůj životopis, rádi Tě poznáme!
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista administrativní podpory obchodního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista administrativní podpory obchodního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Zásilkovna.