Specialista a podpora online nákupů
V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Co vám nabízíme
- zajímavé finanční ohodnocení s ročním bonusem
- stravné navíc ke mzdě ve výši 2 140 Kč
- firemní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích
- možnost zaškolení, vzdělávání, profesní růst
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů zaměřených nejen na podporu zdraví (slevy na nákup, příspěvek na dopravu, Multisport karta, 20 dnů dovolené a 5 dnů rekondičního volna, zvýhodněný tarif volání O2), dny zdraví atd.
- členství ve skupinách pořádajících exkurze k dodavatelům, rozvojové workshopy, výlety, letní kino, únikové hry a další
Co u nás budete dělat
- školit nové zaměstnance v procesu vychystávání zboží
- poskytovat procesní i technickou podporu vychystávačům na prodejnách
- kontrolovat evidenci docházky pracovníků
- zpracovávat faktury, provádět kontrolu reportů
- dohlížet na dodržování stanovených procedur a procesů skladování
- komunikovat s pracovníky agentur a vedením prodejen
Co od vás očekáváme
- základy práce na PC
- ŘP sk. B (aktivní řidič) - dojíždění na prodejny ve svěřené oblasti
- ochotu pracovat na 12hodinové denní směny (krátký/dlouhý týden)
- komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista a podpora online nákupů: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista a podpora online nákupů?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Albert Česká republika, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista a podpora online nákupů ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Albert Česká republika, s.r.o. ještě dnes.