Specialist, Vip Care & English Line
**Description**:
- s standards and policies. Typically reports to the Customer Care Manager or Senior Customer Care Team Leader.
- Handles customer requests/issues/questions in a professional manner, with sensitivity to diverse audiences, and strives to deliver a first time resolution service;
- May manage requests/issues/questions that have not been resolved at first contact, demonstrating tact and diplomacy;
- Works within defined processes and uses judgement based on analysis of factual information to select appropriate course of action to resolve problems;
- Meets defined KPIs including NPS and sales targets;
- Uses time proactively and efficiently to deliver on service targets;
- Provides feedback and suggestions to develop and improve customer experience in respect of call trends / drivers and identifying process improvements;
- Demonstrates good knowledge of Vodafone products and services, policies and systems in order to effectively manage customer expectations and resolve questions/issues/requests;
- Effectively interacts with internal stakeholders where necessary ;
- Acts as an advocate of Vodafone, protecting the reputation by following Vodafone
- s Brand Tone of Voice;
- Performs other job-related duties or tasks defined by the manager or resulting from assigned agendas.
**Skills**:
- Digitální advokacie
- Customer Journey Knowledge
- Přebírání odpovědnosti
- Navázaní kontaktu
- Odolnost
- Expertní poradenství
- Komunikace
- Empatie
- Řízení změny a firemní kultury
- Design zákaznické zkušenosti (CX)
- Strategické myšlení
- Product and Service Advocacy
- Service Delivery Excellence
- Digitální podpora
- Zákaznický servis
- Orientace na zákazníka
- Vyřizování námitek a vyjednávání
- Opportunity selling
- Řízení služeb a dodávek
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialist, Vip Care & English Line: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialist, Vip Care & English Line?
Práce je nabízena v lokalitě Chrudim.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Vodafone.