Specialist/ka Zákaznické Péče
**Více o tom, čemu se budete věnovat**:
- Budete přijímat objednávky od zákazníků a radit jim s výběrem zboží v našem e-shopu/B2B portálu.
- Budete reagovat na případné reklamace nebo vzniklé problémy s cílem vyřešit je ke spokojenosti zákazníka.
- Budete úzce spolupracovat s dalšími týmy (např. obchodní zástupci, nákupní oddělení, sklad, reklamace, doprava, finance).
- Budete zapisovat aktivity do interního CRM systému a aktualizovat potřebné informace.
- Výsledek vaší práce se projeví v pozitivní zpětné vazbě zákazníků a jejich spokojenosti a loajalitě.
**Co očekáváme od vás?**
- Máte základní přehled o produktech ve veterinárním odvětví a chovatelských potřebách. Pokud ne, tak máte chuť se tento sortiment naučit a dále se sebevzdělávat.
- Nevadí vám střídání směn na ranní a odpolední tak, aby celý tým vykryl 7:00 - 22:00 v pondělí až čtvrtek; v pátek od 7:00 do 19:00 a jednou za 14 dní neděli od 17:00 do 22:00.
- Máte nadstandardní komunikační schopnosti. Umíte volit komunikaci flexibilně tak, abyste uspokojili zákazníka i v náročných situacích (protože občas takové nastanou).
- Rozumíte si s technikou (interní CRM systém, Excel, Outlook, Teams).
- Jste správný parťák do týmu, ale umíte pracovat i samostatně.
**Výhodou je, pokud**:
- Máte praktické zkušenosti se zákaznickou péčí, fungováním call centra nebo s jinou pozicí nabitou komunikací se zákazníky.
**Co můžete čekat od nás**:
- Dáme Vám možnost se přímo podílet na budování úspěchu společnosti, která je předním hráčem ve svém oboru a která si uvědomuje, že zaměstnanci významně stojí za jejím úspěchem.
- Nabídneme vám práci, která bude náročná, ale bude vás naplňovat a určitě si rozšíříte komfortní zónu.
- A něco navíc: flexibilní pracovní dobu, 24 dní dovolené (po 1. roce 25 dní), placené volno na vaše narozeniny, možnost využít home-office, firemní akce (v létě grilovačka/v zimě vánoční večírek), stravenky 100 Kč/stravenkový paušál, slevy na firemní produkty, slevy u našich partnerů (mobilní operátor, banky, výrobci aut), očkování proti chřipce 1x ročně zdarma, extra bonusy při svatbě nebo narození dítěte a pro fajnšmekry skvělou kávu na pracovišti zdarma. ?
- Počáteční spolupráce bude na dobu 1 roku, ale v případě oboustranné spokojenosti rádi prodloužíme na dobu neurčitou po prvním roce.
Zaujali jsme vás? Pak pošlete váš životopis a připojte pár bodů, které o vás životopis neprozradí. Těšíme se!
**Kontaktní informace**
Tereza Ptáčková, HR Specialist
Adresa: Palackého třída 163, Brno, 612 00
Mám zájem
Registrace uchazeče o pracovní pozici
Jméno**:*
E-mail:
Příjmení**:*
Telefon**:*
Příloha 1:
Příloha 2:
- Přihlášením do výběrového řízení společnosti Noviko s.r.o. se sídlem Palackého třída 163, 612 00 Brno, IČO: 28433092 (dále jen společnost) uděluji souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení. Tento souhlas uděluji na dobu 3 let a lze jej kdykoliv písemně odvolat. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům společnosti/í, a to pouze v míře nezbytné pro účely zpracování. Zároveň souhlasím, aby mě společnost oslovila s nabídkou jiných vhodných pracovních příležitostí.
Odeslat
- Text označený
- ** je nutné vyplnit před odesláním formuláře.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialist/ka Zákaznické Péče: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialist/ka Zákaznické Péče?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy NOVIKO.