Specialist/ka zákaznické linky - příjem servisních požadavků (denní využití NJ a
Informace
Jsme mezinárodním výrobcem chladících systémů, se sídlem v ČB a právě nyní roz-šiřujeme svůj tým o další schopné kolegy.
Die Kunden strömen nur so zu uns ????
A proto potřebujeme posílit naší hot-line o organizačně schopného a spolehlivého kolegu, nepostradatelnou podporu našich klientů.
Čeká na tebe kvalitní onboarding + on-the-job training,
aby ses brzy stal opravdovým specialistou a kompetentně zvládal svoji roli:
• přijetí požadavku zákazníka (např. volá zástupce potravinářského řetězce s požadavkem vyřešení závady na chladícím zařízení)
• jednání se zákazníkem podle daných postupů a evidence požadavku do systému
(všechno Tě naučíme – nemusíš rozumět technice, jde o koordinaci kroků, vedoucích k vyřešení požadavku)
• zajištění termínu servisu a organizace dojezdu servisního technika
• monitoring procesu řešení celé záležitosti
• konečný statut „požadavek vyřešen“ ke spokojenosti obou stran ????
Výsledkem Tvé práce bude úspěšně vyřešený požadavek zákazníka.
Co od vás očekáváme
U nás určitě využiješ:
• komunikativní a písemnou znalost NJ a AJ, na denní bázi
(NJ úroveň B2+, AJ úroveň B1)
• pro zákaznický přístup
• organizační a koordinační schopnosti
Co vám nabízíme
Pracovní podmínky a benefity:
• zázemí mezinárodní expandující společnosti
• denní kontakt se zahraničními klienty (telefon, email)
• aktivní využití cizích jazyků
• HPP 1/1 úvazek a dlouhodobá spolupráce
• tým 3-7 kolegů na směně – žádný velký open office .)
• pracovní doba 7,5 hodiny/den
• rozpis směn na měsíc dopředu
• ranní/ odpolední směny (možnost 30% na home office)
• noční směny (plně v režimu home office)
• v případě dojezdové vzdálenosti 50km+, možnost práce z domova až 90%
• motivující finanční ohodnocení v rozmezí: 45 – 55.000 Kč/ měsíc
• věrnostní prémie
• 25 dní dovolené + dalších 5 dní placeného volna
• stravenkový paušál
• příspěvek na sport a volný čas
• příspěvek na penzijko/ životko
• podpora profesního a odborného růstu
Chceš potrénovat svou komunikaci, postřeh a posílit své koordinační schopnosti?
Rád/a aktivně přispíváš ke spokojenosti zákazníků?
Pak je tato práce přímo pro Tebe.
Pošli nám své CVíčko v ČJ i NJ, brzy se Ti ozveme ????.
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: SULCO Automotive Group, s.r.o. Lokalita: České Budějovice Odvětví práce: Obchod a prodej Pracovní pozice: Specialist/ka zákaznické linky - příjem servisních požadavků (denní využití NJ a Směnnost práce Plný, Zkrácený Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 45 000 - 55 000 Kč Nabídka přidána: 6. 3. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialist/ka zákaznické linky - příjem servisních požadavků (denní využití NJ a: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialist/ka zákaznické linky - příjem servisních požadavků (denní využití NJ a?
Práce je nabízena v lokalitě České Budějovice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 45 000 - 55 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SULCO Automotive Group, s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa České Budějovice - Obchod a prodej