Specialist(k)a zákaznického servisu - ORLEN
MÁME PRO VÁS PÁR (DOBRÝCH) DŮVODŮ PROČ ZAČÍT SVOU NOVOU KARIÉRU PRÁVĚ U NÁS V ORLEN UNIPETROL!Zaměstnání u nás je jistota a značka ORLEN Unipetrol je všeobecně známým symbolem kvality. Jsme tvůrci nových a moderních konceptů čerpacích stanic a naše síť patří mezi nejrychleji rostoucí nejen na českém trhu.Nabízíme bezkonkurenční benefity: 13.mzda, osobní měsíční bonus, sleva na pohonné hmoty, poukazy do Premiere Cinemas, odměna za doporučení 20 000 Kč, příspěvek až 8 200 Kč na každé dítě na dětskou rekreaci, 150 Kč stravenka/denně, pro sportovce Multisport karta jen za 275 Kč, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní a životní pojištění, Edenred benefits, vstupy zdarma například do Zoo, na utkání HC VERVY Litvínov a do Aquapalace Čestlice. Nadstandardní lékařská péče, sleva na firemní produkty (pohonné hmoty) a řada dalších.NĚCO MÁLO O NÁS.Jsme vlastník největší sítě čerpacích stanic ORLEN. Otevřeli jsme první veřejnou komerční čerpací stanici na vodík v České Republice. Jsme také vlastníkem hokejového klubu HC Verva Litvínov a týmu ORLEN Team Dakar. ORLEN je součástí skupiny ORLEN Unipetrol, která jako jediná zpracovává ropu v ČR.Jaké budou Vaše hlavní odpovědnosti? * Poskytování profesionální supervizorské služby zákaznické podpory na vysoké úrovni. * Sledování stavu plnění SLA, jeho vyhodnocování a nastavení parametrů pro zlepšení zákaznické podpory. * Příprava pravidelných reportů o výkonu zákaznické podpory pro management. * Analýza dat o výkonu interního a externího týmu zákaznické podpory a implementace strategie pro zvýšení efektivity. * Zajištění a sledování kvality řešení zákaznických požadavků. * Proaktivní komunikace s externím zákaznickým centrem pro CZ/SK a hledání cest pro zlepšení zákaznické zkušenosti. * Komunikace s týmy napříč společností: provoz, prodej, administrace platebních karet atd.. * Identifikace oblasti pro zlepšení procesů a návrhy inovativních řešení. * Spolupráce na tvorbě a aktualizace znalostní báze pro zákaznickou podporu. * Zajištění souladu postupů zákaznické podpory s firemními standardy a regulatorními požadavky. * Kontrola a správa rozpočtu zákaznické podpory. * Návrhy a realizace školení pro zvyšování kvalifikace členů týmu. * Řešení zákaznických problémů a problémů vzniklých na straně jedné ze zainteresovaných stran.Co budete potřebovat k úspěchu na této pozici? * Zkušenost s vedením zákaznického servisu nebo na obdobné pozici alespoň 2 roky. * Vynikající komunikační dovednosti a schopnost aktivně naslouchat. * Pokročilou znalost práce s balíčkem MS Office - zejména s Excelem. * Plynulou češtinu a pokročilou angličtinu (min. úroveň B2). * Zkušenosti s CRM systémy a ticketovacími nástroji. * Odolnost vůči stresu a schopnost pracovat pod tlakem. * Proaktivní přístup a orientaci na zákazníka. * Výborné organizační schopnosti a schopnost prioritizace úkolů.PRACOVNÍ DOBA: Flexibilní, pondělí až pátek (7,5 hod./denně)MÍSTO VÝKONU: PrahaDATUM NÁSTUPU: DohodouZaujala Vás tato pozice? Neváhejte a pošlete nám svoje CV, budeme se těšit!## Benefits- Bonusy/prémie- Mobilní telefon- Sleva na firemní výrobky/služby- Notebook- Příspěvek na penzijní/životní připojištění- Flexibilní začátek/konec pracovní doby- Stravenky/příspěvek na stravování- Dovolená 5 týdnů- Vzdělávací kurzy, školení- Kafetérie- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas- Možnost občasné práce z domova- 13. plat
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialist(k)a zákaznického servisu - ORLEN: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialist(k)a zákaznického servisu - ORLEN?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ORLEN Unipetrol.