💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Welcome to the Jungle - Kariérní průvodce

Sourcing Manager

Praha

Popis pozice
At Albert, we are proud of our work since it is our goal to help Czechs eat and live better. Each and every one of our colleagues does an incredible job every day so we can offer our customers healthier, friendlier and more local food. That's why the work we do together isn't "just work". It's work that is meaningful to us, to our communities, to our land and to our planet. It is work that makes sense!

What we offer

* home-office according to the possibilities of the position
* fixed working hours 9 am – 3 pm, working the remaining hours by agreement with the line manager
* modern offices 5 minutes from Nové Butovice metro station and free parking for employees
* zero food waste Canteen, fruit, massages, exercise at the offices
* membership in groups organizing supplier excursions, development workshops, trips, summer cinema, escape games and more

What will be your responsibilities

* manage the complete sourcing process of private label products within specified categories under the best conditions in line with the overall strategy
* develop and execute sourcing strategies on the subcategory level
* contribute to cost base reduction by realizing purchase spend coverage growth
* ensure positive development of the specified subcategories by improving price and other conditions
* manage the complete administration process and proactively act upon prolongation/ renewal/ resignation of contracts
* build further on Private Label development
* comply with the goals/standards set on healthy living, sustainable trade, community engagement, good trading and climate actions
* follow market trends
* effective stakeholder management

What we expect from you

* 2 years experience in retail business
* University degree preferred
* experience with negotiation and category management
* very strong communication and negotiation skills
* advanced English and Czech
* proactive
* strong in planning and organizing
* motivation to work in international environment

What kind of employer we are

* we support healthy lifestyle: we play sports and relax with a discounted MultiSport card, we use the Zdrabert app to support physical and mental health, we have a Prevention with Albert programme and organise Health Days, and we regularly distribute fruit snacks to all employees, we and our family members can contact the Albert helpline whenever in trouble
* we put emphasis on work-life balance: we have introduced flexible working hours, we use family shopping discounts four times a year
* we are committed to social and environmental responsibility: we are the largest corporate food donor, we replace paper receipts with electronic ones, we operate the Albert Foundation, we regularly donate unsold food, we cooperate with local suppliers, we organize charity runs to support children's homes, and we have signed the Diversity Charter
* we are innovative: we renovate and modernize our stores, distribution centres and offices, we install self-service checkouts and electronic price tags in our stores, we work with Albert scan and smart scales, and thanks to the Můj Albert loyalty app we buy bargains
* we employ over 20,000 colleagues
* we are a part of the multinational Ahold Delhaize Group
* we service 4,000,000 customers a week
* we have been in the market for thirty years (since 1991)
* we have over 330 stores across the Czech Republic, three distribution centres and Albert Online

## Benefits
- Bonusy/prémie
- Mobilní telefon
- Nadstandardní lékařská péče
- Sleva na firemní výrobky/služby
- Notebook
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Příspěvek na dopravu
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Dovolená 5 týdnů
- Vzdělávací kurzy, školení
- Kafetérie
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Zvýhodněné půjčky zaměstnancům
- Možnost občasné práce z domova
- Firemní akce

Detaily o pracovním místě:
Firma: Albert
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Sourcing Manager
Směnnost práce FULL_TIME
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 20. 8. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    9 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Key Account Manager
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Software Architect
Praha - ITIS Holding a.s.
Obchodní zástupce – doprava/spedice/logistika ‍/‍
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Kuchař/ka vedoucí směny T- Mobile
Praha - 38 000 Kč - 43 000 Kč
Linux Administrator
Praha - BNP Paribas Cardif
Service Desk Analyst with Italian
Praha - DHL Information Services
Noční ostraha Letňany
Praha - 16 000 Kč - 18 000 Kč
Junior Web Analytik
Praha - Publicis Groupe CZ
Servisní technik (m/ž)
Praha - 30 000 Kč/měsíc - 35 000 Kč/měsíc
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
QA Engineer
Praha - AIS Servis
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Sourcing Manager: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Sourcing Manager?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Albert.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Sourcing Manager ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Albert ještě dnes.