Social Ads/PPC Specialist
Samostatná pozice v hudebním vydavatelství specializovaná na marketing koncertních aktivit - kampaně na koncerty a turné domácích interpretů koncertní agentury United Stage.
SoMe kampaně
Tvorba strategie reklamních kampaní včetně přípravy mediasplitu/mediaplánů.
Tvorba kreativního copy pro reklamy a vymýšlení zadání pro grafika či přímo pro umělce.
Získávání podkladů pro kampaně.
Nasazování a správa kampaní s různými objectives na sociálních sitích, jejich nastavení, kontrola a optimalizace, vyhodnocování.
Znalost nasazování kampaní v Ads Manageru (Meta), Google Ads (Youtube, search, GDN, …), TikToku.
Znalost Google Analytics a GTM.
Analýza a reporting na pravidelných poradách a umělcům.
Schopnost obhájit si vlastní práci a záměr kampaní.
Spolupráce a komunikace s ostatními odděleními a umělci.
Ostatní
Tvorba Facebook a Spotify událostí pro jednotlivé koncerty.
Mailingové kampaně
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Social Ads/PPC Specialist: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Social Ads/PPC Specialist?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 50 000 Kč - 65 000 Kč měsíčně.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Universal Music.