Sistent/ka jednatele & Office manažer/ka
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
Nabízená mzda: 30 000 Kč/měsíc
kontakt
Co bude Vaší náplní práce?
o Uvádění návštěv - zajištění zasedací místnosti, občerstvení
o Správa příchozí a odchozí pošty, evidence v knize pošty
o Správa vozového parku (rezervace aut, kontrola technického stavu, knihy jízd, dálniční známky)
o Objednávky kancelářských potřeb a občerstvení (tonery, káva, lékárnička, atd.)
o Obsluha hlavní telefonní linky, přesměrování hovorů, záznam vzkazů
o Evidence narozenin a pracovních výročí zaměstnanců
o Komunikace s úklidovou firmou, péče o rostliny
o Organizace služebních cest (letenky, hotely, jízdenky)
o Příprava školení pro zákazníky (zajištění občerstvení, příprava dokumentů, označení učeben)
o A další ad hoc úkoly
Koho hledáme?
o Organizačně schopného a pečlivého člověka, kterému neunikne žádný detail
o Člověka s pozitivním přístupem a úsměvem na tváři
o Proaktivní osobnost, která si umí poradit a dotahuje věci do konce
o Týmového hráče, který se nebojí komunikovat a pomáhat kolegům
o Zkušenosti z obdobné pozice výhodou, ale šikovné a motivované nováčky rádi zaučíme
o Nutnost komunikativní angličtiny
Co nabízíme?
o Práce na HPP, možnost částečného úvazku (dle domluvy)
o Příjemné a přátelské pracovní prostředí
o Kanceláře v Holešovicích s výbornou dopravní dostupností
Staňte se srdcem naší společnosti a pošlete nám svůj životopis na
Těsíme se na Vás!
Co bude Vaší náplní práce?
o Uvádění návštěv - zajištění zasedací místnosti, občerstvení
o Správa příchozí a odchozí pošty, evidence v knize pošty
o Správa vozového parku (rezervace aut, kontrola technického stavu, knihy jízd, dálniční známky)
o Objednávky kancelářských potřeb a občerstvení (tonery, káva, lékárnička, atd.)
o Obsluha hlavní telefonní linky, přesměrování hovorů, záznam vzkazů
o Evidence narozenin a pracovních výročí zaměstnanců
o Komunikace s úklidovou firmou, péče o rostliny
o Organizace služebních cest (letenky, hotely, jízdenky)
o Příprava školení pro zákazníky (zajištění občerstvení, příprava dokumentů, označení učeben)
o A další ad hoc úkoly
Koho hledáme?
o Organizačně schopného a pečlivého člověka, kterému neunikne žádný detail
o Člověka s pozitivním přístupem a úsměvem na tváři
o Proaktivní osobnost, která si umí poradit a dotahuje věci do konce
o Týmového hráče, který se nebojí komunikovat a pomáhat kolegům
o Zkušenosti z obdobné pozice výhodou, ale šikovné a motivované nováčky rádi zaučíme
o Nutnost komunikativní angličtiny
Co nabízíme?
o Práce na HPP, možnost částečného úvazku (dle domluvy)
o Příjemné a přátelské pracovní prostředí
o Kanceláře v Holešovicích s výbornou dopravní dostupností
Staňte se srdcem naší společnosti a pošlete nám svůj životopis na
Těsíme se na Vás!
Mapa umístění pracoviště:
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: 3 E Praha Engineering, a.s. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Sistent/ka jednatele & Office manažer/ka Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30 000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 10. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Sistent/ka jednatele & Office manažer/ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Sistent/ka jednatele & Office manažer/ka?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy 3 E Praha Engineering, a.s..