Asistent/ka & office manažer/ka

Praha
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
  • Nabízená mzda: 30 000 Kč/měsíc

kontakt

Co bude Vaší náplní práce?
o Uvádění návštěv - zajištění zasedací místnosti, občerstvení
o Správa příchozí a odchozí pošty, evidence v knize pošty
o Správa vozového parku (rezervace aut, kontrola technického stavu, knihy jízd, dálniční známky)
o Objednávky kancelářských potřeb a občerstvení (tonery, káva, lékárnička, atd.)
o Obsluha hlavní telefonní linky, přesměrování hovorů, záznam vzkazů
o Evidence narozenin a pracovních výročí zaměstnanců
o Komunikace s úklidovou firmou, péče o rostliny
o Organizace služebních cest (letenky, hotely, jízdenky)
o Příprava školení pro zákazníky (zajištění občerstvení, příprava dokumentů, označení učeben)
o A další ad hoc úkoly
Koho hledáme?
o Organizačně schopného a pečlivého člověka, kterému neunikne žádný detail
o Člověka s pozitivním přístupem a úsměvem na tváři
o Proaktivní osobnost, která si umí poradit a dotahuje věci do konce
o Týmového hráče, který se nebojí komunikovat a pomáhat kolegům
o Zkušenosti z obdobné pozice výhodou, ale šikovné a motivované nováčky rádi zaučíme
o Nutnost komunikativní angličtiny
Co nabízíme?
o Práce na HPP, možnost částečného úvazku (dle domluvy)
o Příjemné a přátelské pracovní prostředí
o Kanceláře v Holešovicích s výbornou dopravní dostupností
Staňte se srdcem naší společnosti a pošlete nám svůj životopis na

Těsíme se na Vás!

Co bude Vaší náplní práce?
o Uvádění návštěv - zajištění zasedací místnosti, občerstvení
o Správa příchozí a odchozí pošty, evidence v knize pošty
o Správa vozového parku (rezervace aut, kontrola technického stavu, knihy jízd, dálniční známky)
o Objednávky kancelářských potřeb a občerstvení (tonery, káva, lékárnička, atd.)
o Obsluha hlavní telefonní linky, přesměrování hovorů, záznam vzkazů
o Evidence narozenin a pracovních výročí zaměstnanců
o Komunikace s úklidovou firmou, péče o rostliny
o Organizace služebních cest (letenky, hotely, jízdenky)
o Příprava školení pro zákazníky (zajištění občerstvení, příprava dokumentů, označení učeben)
o A další ad hoc úkoly
Koho hledáme?
o Organizačně schopného a pečlivého člověka, kterému neunikne žádný detail
o Člověka s pozitivním přístupem a úsměvem na tváři
o Proaktivní osobnost, která si umí poradit a dotahuje věci do konce
o Týmového hráče, který se nebojí komunikovat a pomáhat kolegům
o Zkušenosti z obdobné pozice výhodou, ale šikovné a motivované nováčky rádi zaučíme
o Nutnost komunikativní angličtiny
Co nabízíme?
o Práce na HPP, možnost částečného úvazku (dle domluvy)
o Příjemné a přátelské pracovní prostředí
o Kanceláře v Holešovicích s výbornou dopravní dostupností
Staňte se srdcem naší společnosti a pošlete nám svůj životopis na

Těsíme se na Vás!

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    9 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Asistent/ka & office manažer/ka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka & office manažer/ka?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy 3 E Praha Engineering, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka & office manažer/ka ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě 3 E Praha Engineering, a.s. ještě dnes.
0.1159