ServiceDesk/ Technická podpora – L2 Support
Nabídka:
Požadavky: Pro ryze českou IT společnost hledáme nového kolegu/kolegyně na pozici ServiceDesk/ Technická podpora – L2 Support.
Náplň práce:
* Komunikace s uživateli/zákazníky a poskytování technické podpory prostřednictvím e-mailu, telefonu
* Editace, kategorizace a řešení požadavků ze strany zákazníků, případně jejich eskalace na odborníky v týmu
* Monitorování stavu aplikace, SPLUNK analýza
* Administrace TST a DEV prostředí
* Spolupráce s týmem úrovně L0 s cílem zajistit správné zadávání ticketů
* Příprava a udržování podpůrné dokumentace pro podpůrný tým úrovně L1 – ServiceDesk
* Správa nasazování změn
* Průběžné zlepšování, inicializace oprav/úprav
* Příprava pravidelného hlášení o stavu incidentů, reporting ostatních business dat pro IT potřeby
* Údržba automatizačních skriptů
* Podpora uživatelského akceptačního testování
* Správa kritických aktualizací
* Pracovní doba: pondělí – pátek 9:00 – 17:00h
Očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe v ICT) a přehled v IT oblasti
* Zkušenosti na obdobné pozici velkou výhodou
* Znalost některého programovacího jazyka (Java/React/CSS/HTML) výhodou
* Znalost anglického jazyka zejména pro e-mailovou komunikaci a práci s technickou dokumentací
* Pokročilá znalost práce s MS Office, MS Windows
* Velmi dobré komunikační dovednosti, prozákaznický přístup
* Schopnost si stanovit priority, schopnost hledat a řešit technické problémy
* Samostatnost, ale i schopnost týmové práce
Nabízíme:
* Práci ve stabilní společnosti v přátelském týmu kolegů
* Pomoc nejen při zapracování od zkušených kolegů samozřejmostí
* Vlastní seberealizaci v oboru, který je dlouhodobě stabilní
* HPP, plný úvazek
* Mzda 35 000 Kč – 45 000 Kč (dle Vašich zkušeností), každoroční navyšování mzdy
* Příspěvek na dovolenou až 20 000 Kč
* 25 dní dovolené
* Multisport karta
* Firemní notebook, mobil
* Vánoční bonusy, roční bonusy
* Firemní akce – grilovačky, lyžování
* Po zapracování možnost občasné práce z domova (3 dny kancelář, 2 dny home-office)
* Kanceláře: Praha 7 (dobrá dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce ServiceDesk/ Technická podpora – L2 Support: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce ServiceDesk/ Technická podpora – L2 Support?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35000 - 45000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o..