ServiceDesk specialista - IT podpora L1 (denní směny)
Hledáš prostředí, kde bys mohl nastartovat svoji kariéru v IT? Dokážeš komunikovat po telefonu a informační technologie jsou tvůj svět? Nebojíš se výzev a práce v prostředí, které se neustále rozrůstá a modernizuje?Pokud ano, máme pro tebe jedinečnou příležitost stát se členem našeho teamu ServiceDesk IT/OT na pozici "IT podpora 1. úrovně". Přidejte se k nám a buďte součástí týmu, který pomáhá rozvíjet jedno z největších IT prostředí v České republice. Koho hledáme:* Někoho, kdo má všeobecný přehled o IT* Někoho, kdo bude spolu s námi pracovat na nových postupech pro správný provoz SD* Někoho, kdo se nebojí přinést své zkušenosti, protože nový pohled je u nás vítaný* Někoho s dobrými komunikačními schopnostmi, tak aby uměl jasně a stručně popsat nejen požadavek či problém, ale napsat i dokument pro naší Knowledge base* Někoho, kdo je zodpovědný, spolehlivý, samostatný a má proaktivní přístup k řešení požadavků a různých úkolů* Někoho, kdo má schopnost řešit stresové situace a umí multitasking* Někoho, kdo zvládá time management a je zvyklý dotahovat věci do konce Co budeš dělat:* Request Fulfillment Management – Přijímat/zadávat požadavky, poskytovat uživatelskou podporu první úrovně – základní uživatelská asistence* Incident Management – Přijímat/zadávat a řešit běžné nebo závažné incidenty * Posouvat požadavky na vyšší úroveň podpory* Aktivně komunikovat s uživateli, technickými týmy řešitelů a dodavateli služeb* Pracovat s dohledovými nástroji, které sledují stav IT infrastruktury* Vytvářet a udržovat dokumentaci v Knowledge Base* Provádět základní činnosti, např. kontroly neuzavřených požadavků pro dodržení SLA, kontroly kvality požadavků a jiné Druh práce:* Pracovní poměr, na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou* Nástup možný od 1. 10. 2024, nebo dle domluvy Co tě u nás čeká:* Smluvní mzda * Směnný provoz 8/5 (denní)* Dovolená 6 týdnů* Jízdní výhody ČD, IN-Karta, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky* Příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity* Příspěvek na stravování (stravenkový paušál/eStravenka)* Karta MultiSport* Po šesti měsících příspěvek na penzijní spoření / dlouhodobý investiční produkt* Zázemí velké státní organizace, přátelský a pohodový týmVzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce ServiceDesk specialista - IT podpora L1 (denní směny): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce ServiceDesk specialista - IT podpora L1 (denní směny)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Správa železnic, státní organizace.